Trajectcontrole op afsluitdijk?

9 dec 2006
164
0
Westfriesland
Ik hoorde afgelopen week verschillende mensen over een trajectcontole die ze op de afsluitdijk willen gaan plaatsen. Weet iemand hier meer van of dit klopt of dat dit onzin is?
 
Ligt er aan hoe ze het doen...

Als de poortjes zo staan dat het tankstation er tussen zit is het heel simpel: Raggen tot de pomp, even pauze, koffie, uitrusten, weet ik veel, en dan weer verder knallen tot de poortjes })
 
Ja, keer jij ff op de a7 :P tuurlijk
Het is alweer even geleden dat ik er geweest ben, maar bij dat tankstation kun je in principe toch oversteken naar de andere weghelft, en dus omkeren?
Er zit namelijk maar 1 tankstation dacht ik, voor allebei de kanten.

Maar zoals ik al zei, ik kan het ook mis hebben...
 
Je kunt er niet alleen keren, als je even stukje over fietspad rijd (paar meter) en naar beneden, heb je mooi plekje om over zee te kijken, ligt een soort noodhaventje enzo....let wel op, er word heel weinig gereden, en ligt vol met rotzooi.
(Dit is aan de zee kant natuurlijk...)
 
Zou in het kader van verkeersveiligheid bullshit zijn natuurlijk,relatief gebeuren er op de Afsluitdijk weinig tot geen ongelukken,de ongevallen die er zijn gebeurt in de laatste decenia waren dan in het korte 70km/u zone thv de sluizen,of in de laatste 20 jr dat een 2-tal( in winterse omstandigheden )het talut afreed het Ijsselmeer in,makkelijk de vinger aan de pols houden idg,scheelt weer mankracht,straks weer demonstraties dat er bezuinigt gaat worden op personeel bij de politie ;) ;) ;( :r
 
Je kunt keren bij de pomp halverwege en bij het monument (maar alleen met een motor die kan traplopen). :)
Met mijn huidige motor zou het probleemloos gaan (TTR600) maar destijds met een Virago 1100 lukte het echt niet. Ik zou het even voordoen, maar ik had iedereens hulp nodig om er weer achteruit vanaf te komen. :)
 
je kan bij het tankstation gewoon keren en weer terug rijden

Bij het monument heb je de traploper nodig

Er wordt al jaren gezegd dat bij het viaduct voor de pomp (v.a. nrd holl) een vast flitspunt is. Dit is een hoax, want in al die jaren nog nooit gezien. Wel opletten t.h.v. het monument, je mag er maar 100
 
Terug
Bovenaan Onderaan