trajectcontrole, waar hangen ze???

Hoi oma!

maar ik reed dus net voor het eerst over de A4, vanaf nieuw vennep naar hoofddorp en mij viel op dat ik net voor de afslag hoofddorp van voren gefotografeerd werd. wordt je nou ook vanachter gefotografeerd daar of hoeven motorrijders zich nou geen zorgen te maken? (als ze te hard rijden O-) )
 
Hoe kan je zien of het trajectcontrole is.
Grote camera's met verlichting boven de weg?
Of valt het helemaal niet op?
Ik heb geen idee hoe het eruit ziet. Wie wel?
 
staat een bord langs de weg :?

en er hangen vage kastjes aan de snelheidborden boven de weg
 
Staan die controles ook aangekondigd? Want kijk, een flitspaal zie je, maar zo'n controle :?

Kijk, dat vroeg ik mij nu ook af. Als het gaat om het bevorderen van de verkeersveiligheid door het terugdringen van de snelheid, lijkt het mij wenselijk de aanwezigheid van een dergelijk systeem met K-O-E-I-E-N-L-E-T-T-E-R-S
aan te geven. Gaat het echter om het binnenhalen van zoveel mogelijk centjes, dan zou ik gewoon een handgeschreven A-4tje ergens tegen een boom aanspijkeren. Net zoiets als die sexlijnadvertenties die je in schreeuwende letters vertellen hoe mooi en gewillig al die smachtende vrouwen zijn en ik piepkleine lettertjes vermelden wat zo een gesprekje kost omdat ze nu eenmaal verplicht zijn het te melden, maar niemand zegt hoe opvallend die vermelding moet zijn. Heeft mij verdorie ook al een berg centjes gekost :+
 
Ik weet niet of dit bericht al ergens gemeld is, maar voor de zekerheid...

Nieuwe politievideo camera!

Er worden video cameras geplaatst die niet meer met het oog of op de stinger te herkennen zijn.

Op grond van de nieuwe wetgeving kunnen hierdoor nog meer overtreders van de maximum snelheid worden geverbaliseerd.

Ook het dicht op de voorganger rijden en het rechts inhalen kunnen hiermee geregistreerd worden.

Met deze video-beelden zullen overtreders nu nog zwaarder en sneller worden bestraft.

(D.W.Z. BINNEN 4 DAGEN EEN PROCES-VERBAAL IN DE BUS.)

Ze staan op de volgende plaatsen kilometerpaaltje:

A1:
12,3 Muiden
42,8 Hoevelaken
78,0 Ughelen

A2:
31,0 Amsterdam
104,0 Zaltbommel
116,7 Den Bosch
146,2 Best
180,8 Maarheeze
216,6 Wessem
229,2 Roosteren
245,5 Maastricht

A4:
18,7 Burgerveen
38,7 Leidschendam
72,0 Beneluxtunnel

A6:
45,0 Hollandse Brug

A7:
30,3 Hoorn
141,5 Heerenveen
157,3 Hoogkerk

A9:
8,5 Gaasperdam
24,1 Oudekerk
51,6 Velsertunnel

A10:
29,3 Coentunnel

A12:
46,6 Linschoten
87,8 Maasbergen

A13:
2,1 Kruithuisweg
9,7 Heinen

A15:
47,3 Botlek
53,3 Rhoon
73,7 H.I. Ambacht

A16:
20,2 Brienenoord
34,4 Drechttunnel
59,0 Hazeldonk

A20:
17,8 Maassluis
55,4 Lage Weide
31,3 Rotterdam-Noord

A27:
8,8 Breda
34,9 Gorinchem
90,2 Maartensdijk

A28:
7,4 Zeist
47,8 Harderwijk
88,7 Zwolle
103,8 Staphorst
148,8 Spier
188,4 De Punt
207,4 Groningen

A29:
24,3 Heienoordtunnel

A48:
3,7 Velperbroek
85,0 Afsluitdijk

A50:
18,0 Oss
151,8 Heteren
197,0 Klarenbeek

A58:
22,7 Oirschot
48,1 Gilze
127,3 Kruiningen

A59:
127,3 Vlijmen

A67:
48,5 Asten

A73:
86,7 Cuijck

A76:
8,3 Hoensbroek
147,4 Didam

A77:
4,7 Valkenburg

B35:
18,7 Raalte

B38:
8,4 s-Heerenburg

Bijlage: camera1.JPG
 
full
 
die flitspalen zijn Fake!

is al meerdere malen op dit forum langs gekomen (je bent lekker laat :P )

en er schijnt gewoon niets van waar te zijn.
 
Ik weet niet of dit bericht al ergens gemeld is, maar voor de zekerheid...

Nieuwe politievideo camera!

Er worden video cameras geplaatst die niet meer met het oog of op de stinger te herkennen zijn.

Op grond van de nieuwe wetgeving kunnen hierdoor nog meer overtreders van de maximum snelheid worden geverbaliseerd.

Ook het dicht op de voorganger rijden en het rechts inhalen kunnen hiermee geregistreerd worden.

Met deze video-beelden zullen overtreders nu nog zwaarder en sneller worden bestraft.

(D.W.Z. BINNEN 4 DAGEN EEN PROCES-VERBAAL IN DE BUS.)

Ze staan op de volgende plaatsen kilometerpaaltje:

A1:
12,3 Muiden
42,8 Hoevelaken
78,0 Ughelen

A2:
31,0 Amsterdam
104,0 Zaltbommel
116,7 Den Bosch
146,2 Best
180,8 Maarheeze
216,6 Wessem
229,2 Roosteren
245,5 Maastricht

A4:
18,7 Burgerveen
38,7 Leidschendam
72,0 Beneluxtunnel

A6:
45,0 Hollandse Brug

A7:
30,3 Hoorn
141,5 Heerenveen
157,3 Hoogkerk

A9:
8,5 Gaasperdam
24,1 Oudekerk
51,6 Velsertunnel

A10:
29,3 Coentunnel

A12:
46,6 Linschoten
87,8 Maasbergen

A13:
2,1 Kruithuisweg
9,7 Heinen

A15:
47,3 Botlek
53,3 Rhoon
73,7 H.I. Ambacht

A16:
20,2 Brienenoord
34,4 Drechttunnel
59,0 Hazeldonk

A20:
17,8 Maassluis
55,4 Lage Weide
31,3 Rotterdam-Noord

A27:
8,8 Breda
34,9 Gorinchem
90,2 Maartensdijk

A28:
7,4 Zeist
47,8 Harderwijk
88,7 Zwolle
103,8 Staphorst
148,8 Spier
188,4 De Punt
207,4 Groningen

A29:
24,3 Heienoordtunnel

A48:
3,7 Velperbroek
85,0 Afsluitdijk

A50:
18,0 Oss
151,8 Heteren
197,0 Klarenbeek

A58:
22,7 Oirschot
48,1 Gilze
127,3 Kruiningen

A59:
127,3 Vlijmen

A67:
48,5 Asten

A73:
86,7 Cuijck

A76:
8,3 Hoensbroek
147,4 Didam

A77:
4,7 Valkenburg

B35:
18,7 Raalte

B38:
8,4 s-Heerenburg


Laat je niet zo nemen, hier klopt nix van die lijst. Is een hoax en niets van waar... :)
 
die flitspalen zijn Fake!

is al meerdere malen op dit forum langs gekomen (je bent lekker laat :P )

en er schijnt gewoon niets van waar te zijn.

tsss, wat een ongein dan, ik kreeg dit berichtje een tijdje geleden via e-mail opgestuurd. Ik ben toch altijd een beetje huiverig op dit soort berichten, voordat je het weet heb je een paar bekeuringen aan je broek hangen....

dan weten we dit ook weer |( :X
 
tsss, wat een ongein dan, ik kreeg dit berichtje een tijdje geleden via e-mail opgestuurd. Ik ben toch altijd een beetje huiverig op dit soort berichten, voordat je het weet heb je een paar bekeuringen aan je broek hangen....

dan weten we dit ook weer |( :X


laat me raden....je hebt het bericht doorgestuurd aan iedereen in je outlook express adresboek B|

doe het dan gelijk goed... maak een regel aan waardoor alle mail die gericht is aan meer dan 15 personen direct aan iedereen wordt doorgestuurd... :X
 
Ik kreeg die malle lijst pas ook weer toegestuurd, daar klopt niks van. Maar van de week hoorde ik van een taxi chauffeur dat ze aan traject controle doen in de Maastunnel in Rotjeknor, nu hangt die camera daar ook opeens (zuid-noord aan het einde, de tunnel in kijkend) en er staat een raar ding op de balk daarna een soort van boldinges) Ik rij nogal eens door die tunnel zowel met motor als auto dus dat zou niet leuk zijn want 50 km rijdt niemand in daar. Graag jullie info
Hans
 
een trajectcontrole weet ik niks van in de maastunnel. Ik heb wel vaak gezien dat ze aan het flitsen waren als je net uit de tunnel komt aan de noordzijde.
In de tunnel rij je al heel snel te hard dus extra opletten. staan die camera's dan niet voor om gewoon in de tunnel te kunnen kijken voor ongelukken/files ofzo??
 
Die camera's in de tunnel zijn er opgehangen omin de tunnel te kijken EN om mensen te filmen die over de witte streep gaan want daar staat 250 pleurie op, in het begin werd daar wel op bekeurd maar daar hoor ik nooit meer iemand over. Ik ga niet over die streep zozeer want je komt toch weer bij een stoplicht maar de snelheid is lastiger te beperken tot 50 km. zelfs als ik er met mijn rijnaak door heen rij.
 
Hoi Oma,


maar ok nou moet ik dus gaan oppassen. hoe betrouwbaar is al die info. verplaatst de wout de controle niet zodra de weggebruiker er lucht van krijgt? het is logisch dat een wegegebruiker probeert een bekeuring te ontlopen. door onzichtbare (ahum) camera s en fototoestellen op te hangen ga je alleen daarop letten en plotseling remmen. let maar eens op de rubberstrepen bij de flitskasten. men wilde het verkeer toch veiliger maken? allemaal bull! auto/motor = en blijft grootste melkkoe en daar gaat echt niks aan veranderen dus men wil de bestuurder dus naaien ook al gedraag je je netjes. ik wil dus even weten: waar is een officiele site met echte betrouwbare info over die ondingen? mijn autootje trekt maar tot 110 maar mijn motor straks niet 0-)
 
Ik weet het niet zeker maar volgens mij ben ik ook door een trajectcontrole gepakt :(


(Afbeelding)


...zou heel goed kunnen...volgens mij is de controle in het gebied waar een variabele maximum snelheid is ingevoerd. kan iemand dit verifieren?

... openingspost gewijzigd na wat speurwerk
 
Laatst bewerkt:
<schop>

openingspost aangepast:

vreemd: de A13 woordt bij verkeershandhaving.nl niet meer genoemd!
 
Weet iemand waar de ene helft van het setje op de zeelandbrug is gebleven :?
De kasten boven de weg op schouwen-duivenland zijn nergens meer te bekennen :?
 
Die trajectcontrole word dat aangegeven door middel van een verkeersbord??
Ik vertrek morgenvroeg voor 3 dagen naar het Noorden van Nederland.
 
Is een vrouw tegenaan gereden :} Kortom het duurt nog maanden voordat deze weer operationeel is.

Bloemen voor die dame!


*O* -O- *O*

Het schijnt dat je je kentekenplaat kunt kantelen om controle te vermijden.
Wie heeft hier ervaring mee, hoe werkt 't en onder wat voor hoek moet je plaat dan staan?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan