Trajectcontroles N270 Noord Limburg.

Vampiremax

Plasticnotfantastic
24 mrt 2007
3.359
1.117
Afgelopen week hebben ze de 2 jaar geleden beloofde Trajectcontrole palen geplaatst op de N270 Venray-Ysselsteyn.
De bestaande groene flitspalen blijven staan.
Ook op de Midden-Peelweg vanaf rotonde Ysselsteyn richting Vredepeel staan er geplaatst.
Wanneer deze effectief in werking zijn weet ik niet of ik moet volgende week al een prent binnen krijgen dan weet ik het zeker.'(


wo 05-07-2017
Op vier plaatsen in onze provincie komen trajectcontroles. Het Openbaar Ministerie heeft hierover een akkoord bereikt met de provincie Limburg.
De geplande trajectcontroles worden onder meer geplaatst op de Middenpeelweg tussen Ysselsteyn en Zeeland (tussen hectometerpalen 32.6 tot 36.6) en op de Deurneseweg tussen Venray en Ysselsteyn (tussen hectometerpalen 32.6 en 37.4). De voorgestelde locaties, overigens geen vervanging voor de twee aanwezige flitspalen, zijn bij benadering en moeten nog definitief worden vastgesteld. De komende tijd start een aanbestedingsprocedure voor de aanschaf en plaatsing van de trajectcontroles. Vermoedelijk duurt het nog zeker twee jaar voordat de systemen daadwerkelijk in gebruik worden genomen.
 
Goed dat je 't meldt! :t
Als het effectief is geworden maak er dan maar melding van........................

In het verleden veel daar gereden onderweg naar Zuid-Limburg.
Die 'oneindig' lange betonplaten-weg van Ravenstein tot Wessem.
Tegenwoordig neem ik altijd snelweg A73. Maar dat is rond Venlo met overal 100 ook niet alles.:X
 
Nieuwe trajectcontroles in september in werking.
Langs provinciale wegen heb je de laatste tijd wellicht nieuwe camera’s zien staan of hangen. Deze camera’s zijn onderdeel van nieuwe trajectcontroles die binnenkort in werking treden. Veel van de nieuwe strafmachines staan al stevig op hun plek, maar werken nog niet. In september 2019 gaan de nieuwe trajectcontroles en flitsers langs de provinciale wegen één voor één aan.

De trajectcontroles op de N-wegen worden de aankomende maand eerst grondig getest voordat ze definitief geactiveerd worden. Het klopt dus dat je Flitsmeister nog geen melding gaf, terwijl jij duidelijk al de camera’s zag hangen. Een week voordat de boetemachines in werking treden, plaatst het Ministerie borden om gebruikers te attenderen op de camera’s.

BRON: TOPGEAR.
 
Begint een echte pest te worden. Afgelopen weekend in het zwarte woud ook veel palen en trajectcontroles tegen gekomen. En ook veel wegen van 50 en 70km/h.
 
Na 3 jaar in wordt het echt in werking gezet.
Trajectcontrole op N270 Ysselsteyn - Venray van start
Nieuwsbericht | 21-09-2020 | 20:59

Maandag 28 september gaat de trajectcontrole op de N270 tussen Ysselsteyn en Venray handhaven op de snelheidslimiet. Vanaf dan worden overtredingen van de maximumsnelheid automatisch doorgezet naar het Centraal Justitieel Incassobureau en volgt een boete. Het is het achtste van twintig nieuwe trajectcontrolesystemen op N-wegen dat actief wordt.
Op de N270 geldt een maximumsnelheid van 80 km/uur. Deze wordt nu vaak overschreden. Daardoor is er een hoger risico op ongevallen op dit traject. De trajectcontrole moet de N270 veiliger maken. De trajectcontrole geldt in beide richtingen. De twee flitspalen die nu nog langs het traject staan, worden uitgeschakeld als de trajectcontrole aan gaat en daarna verwijderd.
Bron: www.om.nl

Andere trajectcontrole Ysselstein-Vredepeel N 277 schijnt nog niet te werken, nadat palen beschoten zouden zijn.🥱
 
Op maandag 5 oktober 2020 gaat de trajectcontrole tussen Ysselsteyn- Vredepeel N277 in werking.
3927078A-D12B-4291-8789-3328D643F6E3.jpeg
 
Hoog tijd dat die gruwelijk bezwaarlijke, uit wantrouwen geboren, veel gehate palen massaal worden onthoofd door een volksheld met een slijptol...

Ik haat deze dingen. Heeft de overheid nog niet genoeg middelen om het leven van burgers zuur te maken?
 
Terug
Bovenaan Onderaan