trans alp ruilen tegen een Kawasaki GPZ 750R !!

rutgertjuh

MF veteraan
Donateur
16 jun 2004
19.330
7.030
Nijkerkerveen
Ik heb mijn motor op marktplaats staan en ik kreeg een mail of ik hem wilde ruilen tegen een Kawasaki GPZ 750R, nu zegt dit type motor mij niets vandaar ik het ik hier even vraag of het een goede deal zal zijn.
Mijn motor is uit 1994 en heeft 65.000 km op de teller, heeft glijschade op de rechter kuip en ik ben nu toe aan iets sporttiever.
De Kawasaki GPZ 750R is uit 1185 en heeft 70.000 gedraait en heeft wat gebruik schade, wat deze schade is weer ik niet nog niet, ik heb deze man al wel gemailt voor foto's.
Maaar zou het een goeie deal zijn om mijn fiets te ruilen of zeggen julie wachten tot je iets beters tegen komt?

Groet Rutger
 
Persoonlijk zou ik het niet doen. Die transalp is flink wat jonger dan die GPZ en die heeft ook nog eens meer gereden. Denk ook dat de transalp een wat hogere waarde heeft dan de gpz, dus er zou wel wat geld bij moeten denk ik, wil het interessant zijn.
 
Ik heb mijn motor op marktplaats staan en ik kreeg een mail of ik hem wilde ruilen tegen een Kawasaki GPZ 750R, nu zegt dit type motor mij niets vandaar ik het ik hier even vraag of het een goede deal zal zijn.
Mijn motor is uit 1994 en heeft 65.000 km op de teller, heeft glijschade op de rechter kuip en ik ben nu toe aan iets sporttiever.
De Kawasaki GPZ 750R is uit 1185 en heeft 70.000 gedraait en heeft wat gebruik schade, wat deze schade is weer ik niet nog niet, ik heb deze man al wel gemailt voor foto's.
Maaar zou het een goeie deal zijn om mijn fiets te ruilen of zeggen julie wachten tot je iets beters tegen komt?

Groet Rutger

niet doen die gpz750r is 809 jaar ouder :+ of hij moet al heeeeeeeeeeeeeeeel goed onder houden zijn maar dat betwijfel ik
wel knap werk(van kawasaki) trouwens de meeste ridders reden nog op paarden in die tijd :+ :+ :+
 
Ik zou het niet doen. Een Honda transalp uit '94 levert stik wat meer op dan een Kawasaki GPZ. Dan ben je beter af met het ding verkopen op marktplaats, en er een GPZ750 voor terugkopen :)
 
Ik zou het niet doen. Als je wat anders wilt, en het is financieel mogelijk voor je, probeer dan voor wat jongers te gaan dan wat je nu hebt.

Als je het zou doen zou de andere partij geld bij moeten leggen. En dan als het eenmaal zover is, heb ik het idee dat je er na een tijdje alsnog niet tevreden mee bent.
 
euhm, niet om het een of ander maar dit is een topic uit 2004.
Het is niet echt meer van toepassing.
En wat mij betreft mag er dan ook een slotje op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan