transalp maatje zuid-holland

Kristina

Rookie
7 aug 2006
29
0
Zoetermeer
Hello,
Ben op zoek naar een motormaatje in omgeving z-h.
Ben op zoek naar een verantwoordelijke rijder. Die het leuk vind om lekker te toeren niet te scheuren en veiligheid boven alles kiest. En natuurlijk lekker terrasjes pikken. Dus relaxed

Heb zelf een xl600v transalp en ben 24 jaar.
 
Hmmm, dan kun je beter maar niet met mij mee rijden...
Succes met het vinden van een TransAlp maat.

Hoewel, heb nu ook een KLE 500 staan. Maar da's helaas maar van tijdelijke aard...

Gr Powerfred.
 
Hello,
Ben op zoek naar een motormaatje in omgeving z-h.
Ben op zoek naar een verantwoordelijke rijder. Die het leuk vind om lekker te toeren niet te scheuren en veiligheid boven alles kiest. En natuurlijk lekker terrasjes pikken. Dus relaxed

Heb zelf een xl600v transalp en ben 24 jaar.


Heb zelf ook een TA , maar woon in tukkerland ( almelo )
Succes met zoeken , :]
 
Misschien vergroot je de kans door niet excpliciet een TA rijder te zoeken :?
 
Misschien vergroot je de kans door niet excpliciet een TA rijder te zoeken :?

is wel wat voor te zeggen .....

Maar meestal rijden er relatief een bepaald type op

Mensen die niet zo nodig moeten, verantwoordelijk & verstandig gedrag.
geen patsers & posers :]
 
is wel wat voor te zeggen .....

Maar meestal rijden er relatief een bepaald type op

Mensen die niet zo nodig moeten, verantwoordelijk & verstandig gedrag.
geen patsers & posers :]

Die vindt je toch ook op choppers,.. zelfs op nakeds/crossers/toer/brikkers en af en toe zelfs op super sport,...
 
Die vindt je toch ook op choppers,.. zelfs op nakeds/crossers/toer/brikkers en af en toe zelfs op super sport,...

Zulke mensen houden soms inderdaad ook van andere soorten motoren..
Maar het is me opgevallen dat het bv in de Transalp club duidelijk minder artikel 5 regend dan bij de hard core SM of SS of andere uitdagende motoren ,, MF staat er vol mee......
 
Zulke mensen houden soms inderdaad ook van andere soorten motoren..
Maar het is me opgevallen dat het bv in de Transalp club duidelijk minder artikel 5 regend dan bij de hard core SM of SS of andere uitdagende motoren ,, MF staat er vol mee......

Feit blijft dat TA rijders mischien 1% van die groep zijn (Kan je jezelf 1% noemen ;) ),.. en zelfs daar zitten uitzonderingen tussen..

Zoek je iemand om rustig mee te rijden, lijkt het me een stuk makkelijker om in de gehele groep met rustige rijders te kijken. Maar mischien vindt TS het gewoon leuk om met een stel TA te rijden..
 
Bij de transalpclub toertochten zijn er over het algemeen drie groepen: De doorrijders die om 13 uur thuis willen zijn, de toerders die op hun gemak rondrijden en de cruisers die de hele dag de tijd hebben, voor elk wat wils denk ik zo!
 
Hoeft geen ta tje te zijn mag ook andere motor hebben als de instelling maar hetzelfde is. Al rijd diegene op een driewieler hahaha als die maar sneller gaat dan de gemiddelde driewieler. Ps. weer is slecht laatste tijd

Greetz Kris..
(nog eens ps. doen jullie dat ook wel eens wegdromen dat je met je motortje langs een mooi strand aan het rijden bent een of ander eiland super kicke of langs de grand canyon. En dan ben je aan het weg space'n en dan moet je helaas weer aan het werk)
 
Forget it! was maar waar niets doen altijd vrij alleen nauwelijks pay!!

nee dan had ik in mijn 24 jaar geen transalp en bmw 3 serie. Of misschien wel alleen dan met leningen en daar zou ik nooit aan moeten denken bah!!

greetz kris (de keiharde echte werker die nu ook aan het werk is!)
 
(nog eens ps. doen jullie dat ook wel eens wegdromen dat je met je motortje langs een mooi strand aan het rijden bent een of ander eiland super kicke of langs de grand canyon. En dan ben je aan het weg space'n en dan moet je helaas weer aan het werk)
_O- rijden op het strand is veel leuker
en waarom zo ver weg, in frankrijk hebben ze de gran du verdon
daar kun je door heen rijden en kan je over de weg sjeezen :] 8-)

volgens mijn ben je aan vakantie toe :Y *O*
ga en verwezelijk deze dromen

ik kan niet ben net vandaag weer begonnen :Z :z :W
 
ja dat rijden op het strand rijden droom ik ook over vooral met mijn bikie goed te doen zucht dagdromen kan altijd wel ff maar vakantie zit er voorlopig niet in werk veel over in deze vakantieperiode 6 dagen per week gemiddeld maar komt goed! volgend jaar zou ik echt graag veel willen biken en terasjes pikken lol,lol en nog een lol!!!

greetz kris
 
Terug
Bovenaan Onderaan