Transalp rijders gezocht!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Etienne...

MF'er
3 jan 2006
74
0
omg. maastricht
Wie van jullie beschikt er over een Transalp :] ?

Zelf heb ik een Honda Transalp xl600v uit 1991 (25kw)
in de kleuren zilver/wit met valbeugel en topkoffer.


Post ook een foto van jullie transalp met info :Y

})
full
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat als je je niet beperkt tot alleen de transalp rijder, dat je er wat meer animo is... volgens mij zijn er niet zo super veel transalp rijder op dit forum. Mijn pa heeft er eentje ;)
 
e5edc35489c95afe307061b9e1109e9b


Is mijn pekel/gooi en smijt/boodschappen brik. Heb geen betere foto, maar hier is hij netter als in werkelijkheid. Ritjes doe ik meestal met wat anders :)
 
Daar ziet ie idd zeer netjes uit
Hij is nu al meer als jaar niet gewassen :o
En de kuipen zijn ook niet meer helemaal heel, maar dat was ik niet zelf :+
Vind het verder wel leuke motoren voor in de stad en kleine weggetjes, lange afstanden hoeft voor mij niet zo met een Alp
Verder verbruikt hij nogal wat olie en begint de koppeling te slippen, maar ja is een echte Honda, dus weet ook niet van ophouden :+
 
Hier mijn pa, die vrijwel nooit op het forum zit maar wel een account heeft genaamd Trans Alp...

Ik rij er trouwens achter, was op de MM2007

full
 
[afbeelding]

Is mijn pekel/gooi en smijt/boodschappen brik. Heb geen betere foto, maar hier is hij netter als in werkelijkheid. Ritjes doe ik meestal met wat anders :)

Voor mij hetzelfde, Transalp erbij voor woon/werk/korte stukkies e.d.. Voor de lange stukken en tochies een Pan, hoewel ik de allroad zit wel erg ben gaan waarderen en overweeg de Pan in te ruilen voor een GS.
full
 
Hier nog een transalprijder.
Helaas geen foto maar hij is van 94 en groen/blauw.
Gaat er binnenkort uit voor een pegaso,xtz of africatwin omdat die net iets beter zitten met mijn lengte. :]
 
Ik ben niet erg technish, maar let sowieso op eventuele valschades (bij mij zit er geen heel kuipdeel meer op, zijn alemaal gerepareerd).
Leeftijd van de banden is ook heel belangrijk, banden ouder als 6 jaar, kan je ongeacht de hoeveelheid profiel beter vervangen.

En kijk of je iemand achter je kan laten rijden om te kijken of hij erg rookt bij doortrekken in toeren, dat kan duiden op een behoorlijk hoog olieverbruik (vraag niet hoe ik dit weet :X O-) )
 
Ik ben niet erg technish, maar let sowieso op eventuele valschades (bij mij zit er geen heel kuipdeel meer op, zijn alemaal gerepareerd).
Leeftijd van de banden is ook heel belangrijk, banden ouder als 6 jaar, kan je ongeacht de hoeveelheid profiel beter vervangen.

En kijk of je iemand achter je kan laten rijden om te kijken of hij erg rookt bij doortrekken in toeren, dat kan duiden op een behoorlijk hoog olieverbruik (vraag niet hoe ik dit weet :X O-) )

Thnx, dara ga ik ook zeker even naar kijken!
 
Ben zelf een btje aan het orienteren voor een motor voor woon/werk verkeer en nu leek me een TA 650 wel wat, dus misschien binnenkort nog een TA rijder erbij :]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan