Transalp, van omatje geweest met weinig km's

Tonkiesjot

MF'er
31 aug 2005
47
0
Souburg
Zonder gekheid. Mijn moeder *O* , oma van mijn kinderen verkoopt langs deze weg om gezondheidsredenen haar mooie Honda Transalp uit 1995.

Hij heeft de volgende extra's:

Ruime topkoffer
Verlaagde zit(ideaal voor de kleinere motorrijd(st)er) :]
Stoere valbeugel
Scott oiler
Verhoogde voor ruit voor nog meer uit de wind zitten
Orginele ruit bijgeleverd

KM stand: 23809, nog nieuw dus, net als de achterband!
Vraagprijs: € 3390,00 :o

Waarom zo'n goede motor dan niet doorschuiven in de familie?
Mijn vader, mijn vrouw, mijn zussen en ikzelf zijn al voorzien, vandaar aan u deze kans!

Foto's staan op marktplaats (sorry ben nogal |( met foto's op mf)

Tonkiesjot

Bijlage: transalp.doc
 
full

Kijkt wat makkelijker :)
 
@ motordmuis: da's nou net mijn probleem, maar pommel heeft het voor mij gefixt
(attachement is word bestand geworden, hoe |( )

@pommel: heel errug thanx :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
Reed oma altijd de schutting plat, dat je dat paaltje hebt moeten plaatsen voor als ze de garage in wil?
 
hey! niet om het een of ander maarreh... was jij vorige zomer wel eens te vinden op het "sirquitje heinkensand"? werden daar namelijk een paar racers zoek gereden door een zelfde transalp!!! waaronder een duc, een zzr en ondergetekende op die zwarte gsxr streetfighter. :} :}
 
hey! niet om het een of ander maarreh... was jij vorige zomer wel eens te vinden op het "sirquitje heinkensand"? werden daar namelijk een paar racers zoek gereden door een zelfde transalp!!! waaronder een duc, een zzr en ondergetekende op die zwarte gsxr streetfighter. :} :}


Was jij die gixxer met dat traanplaten frontje en die duc achterkant? Zo ja, dat was ik op de bike van mijn ma O-)
 
yep! that's me! maarreh... waar ik nog wel ff benieuwd naar was, je hebt toen toch wel gezorgd voor goede nazorg? hulp bij traumaverwerking e.d.? ik bedoel, die duc-coureur zal niet elke dag binnendoor voorbij gestoken worden door een transalp...... moet pijn doen dacht ik.... _O- ;)
 
Beste gsxxer,

Misschien een mooi item voor een nieuw topic :X ?

Woon je ook in zeeland?

Had je misschien geen interesse in deze transalp van mijn ma. Ik reed er niet vaak op want ik reed zelf thundercat. BTW die staat ook te koop in ander topic!

Interesse?
 
Terug
Bovenaan Onderaan