transalp

ocin

Die hard MF'er
6 mrt 2004
301
1
Lemmer (frysland)
hey hallo alemaal van de off/allroads

nauw ik ben nico

snuffel al mooie tijd rond hier op motor forum .
ben hier begonen (en ook met motor rijden)op een kawa gpx600r.
daarna ben ik naar een allroad gestapt, een aprilia pegaso.
supperfijne motor hoor! alleen had ik er supperveel elende mee. ben zelf a-technich kwa motor techniek. dus heb ik de pegaso ingeruild voor een suzukie gsx750f. Fijne motor ook heerlijk mee gereden. Maar jah wilde naar een jaar wel weer iets anders!heb toen een grote stap gezet ben naar een aprilia rst 1000 futura gestapt. hele fijne motor alleen zwaar onder gewadeerd. nu moet ik ook eerlijkheidshlave zeggen! de pegaso heeft heel veel bij me los gemaakt . zat er veel met een grote grijns op en lekker sturen kon ik daar ook mee. dus heb me voor genomen een allroad te gaan zoeken maar wat voor 1 wat zouden jullie zeggen van joh kijk eens naar dat model letop het liefst geen niet zwaarder dan 1000 cc eigenlijk gewoon een 600 :D bij deze veel dank

nico
 
Ik zeg; een Yamaha Tenere halen, nu! Direct! Onmiddelijk! :+
Maar ik ben dan ook wel ietwat bevooroordeeld O-)
Maar succes met kiezen/zoeken, er is veel keus in wat je zoekt
:W
 
heb wel een beetje gekeken naar een Tenere
maar transalp staat me ook wel aardig aan :D

vandaar ook de begin tekst :S maar ging eignlijk een beetje verkeerd :$
 
Laatst bewerkt:
nauw ben er al uit heb zo juist een honda transalp gekocht

bouwjaar 2006 1300 kilomer gereden kleur zwart verhoogd windscherm handkappen compleet kofferset !! heelijk compleete machine
al zeg ik het zelf":D:D
 
ik zie dat je echt even de tijd hebt genomen om de ene fiets tegenover de ander af te wegen, en zo, na een tijd van proefritten maken en informatie hier op het forum in te winnen over de goede en slechte punten van de verschillende fietsen tot een besluit bent gekomen, nl een transalp.Gefeliciteerd
 
hoop dat het plaatje zichtbaar is
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan