TransEuroTrail (TET) Zweden

Doc 1000RR

Rookie
27 aug 2005
15
9
Austerlitz

In juni hebben we met 4 vrienden het zuidelijke deel van de TET Zweden gedaan. De XRV750 Africa Twin, Caponord 1000, R1100GS en Tiger 800 hebben zich keurig gedragen. Ondanks regen en enkele valpartijen toch een toprit gehad. Bij vragen, stuur gerust een PB. Enjoy!

Gr,
Doc
 
Leuke film, mooi gemonteerd ook. Complimenten!!

Kun je de Tet laden in je navigatie ? Of hoe volg je de Tet eigenlijk?
 
Leuke film, mooi gemonteerd ook. Complimenten!!

Kun je de Tet laden in je navigatie ? Of hoe volg je de Tet eigenlijk?
Bedankt voor het compliment Chris. Je kunt de route downloaden op transeurotrail.org. Garmins of smartphones kunnen de track dan weergeven om te volgen. Sowieso leuk om eens reisideëen op te doen op transeurotrail.org.
 
Dank voor de tip! Ik ben absolute leek op gebied van navigatie en routes.. mijn vorige "motorleven" bestond namelijk uit circuitrijden en dan is navigatie niet echt heel erg noodzakelijk!! 😁
 
Ik dacht even dat de trip op dat moment over zou zijn. Maar afgezien van een dikke enkel, en blauwe bovenarm arm eigenlijk geen noemenswaardige problemen. En de motor had niet eens een krasje :]
 
Ik dacht even dat de trip op dat moment over zou zijn. Maar afgezien van een dikke enkel, en blauwe bovenarm arm eigenlijk geen noemenswaardige problemen. En de motor had niet eens een krasje :]

Geluk gehad dus!
Hoe was de route verder? Ik ken het zuiden van Zweden redelijk goed, is het niet veel van hetzelfde?
 
Geluk gehad dus!
Hoe was de route verder? Ik ken het zuiden van Zweden redelijk goed, is het niet veel van hetzelfde?
Het waren inderdaad best veel gravelwegen. Een beetje meer afwisseling, of wat technischere stukjes zouden leuk geweest zijn. Maar we zijn beginnende "off-roaders", dan is Zuid-Zweden prima te doen.
 
Het ideale aantal motoren is toch n+1? Waarbij "n" het huidige aantal motoren is... :P

Als je alleen een all-road hebt, wil je juist een blackbird...
 
Terug
Bovenaan Onderaan