Transponder AMB Transx 260 200,-

Status
Niet open voor verdere reacties.

Waaijer

Die hard MF'er
Donateur
8 feb 2007
594
31
Zoeterwoude
Transponder met lader 200,-

bij interesse svp mailen naar fam.waaijer@casema.nl
full
 
Duuuuur, het is ook nog eens het oude model. Hoevaak knippert hij nog bij vol opgeladen?
 
de vraag moet zijn: hoe vaak knippert ie nog na hoeveel dagen laden? :P
 
Kinppert ie nog 4 keer? Dan geef ik 75 euro ervoor ;)
Bij 3 keer knipperen geef ik 50 euro
 
Hij knippert 3 keer.

Omdat ik net uit het ziekenhuis ben en niet mobiel heeft mijn partner hem in de lader gedaan en hem er uit gehaald,een maand geleden knipperde hij nog 4 tot 5 keer.
Na wat navraag bij haar bleek dat de laadindicator nog niet groen was bij het er uit nemen van de transponder.
Daarom heb ik haar gevraagt hem nog even terug te plaatsen.
De laadindicator was na een halve dag groen en nu knippert hij 4 keer.

Een beetje omslachtig maar zo is het.

En jongens hij mag verkocht worden maar het is geen must,ik wil best iets aan de prijs doen maar weggeven doe ik hem niet.

Mvgr
Marcel W
 
Omdat ik net uit het ziekenhuis ben en niet mobiel heeft mijn partner hem in de lader gedaan en hem er uit gehaald,een maand geleden knipperde hij nog 4 tot 5 keer.
Na wat navraag bij haar bleek dat de laadindicator nog niet groen was bij het er uit nemen van de transponder.
Daarom heb ik haar gevraagt hem nog even terug te plaatsen.
De laadindicator was na een halve dag groen en nu knippert hij 4 keer.

Een beetje omslachtig maar zo is het.

En jongens hij mag verkocht worden maar het is geen must,ik wil best iets aan de prijs doen maar weggeven doe ik hem niet.

Mvgr
Marcel W

Ik mail je wel even ;)
 
Omdat ik net uit het ziekenhuis ben en niet mobiel heeft mijn partner hem in de lader gedaan en hem er uit gehaald,een maand geleden knipperde hij nog 4 tot 5 keer.
Na wat navraag bij haar bleek dat de laadindicator nog niet groen was bij het er uit nemen van de transponder.
Daarom heb ik haar gevraagt hem nog even terug te plaatsen.
De laadindicator was na een halve dag groen en nu knippert hij 4 keer.

Een beetje omslachtig maar zo is het.

En jongens hij mag verkocht worden maar het is geen must,ik wil best iets aan de prijs doen maar weggeven doe ik hem niet.

Mvgr
Marcel W

je bent al mooi geprijst, voor de mijne (zelfde model) was ik vorig jaar aardig meer kwijt! en dit type doet het prima genoeg! :}
 
Als je daar een beetje geld bij had gedaan had je hem gehad...

Mag van mij part een slotje op *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan