transport gezocht Alicante - Nederland Januari 2011

djaxel

Die hard MF'er
2 apr 2008
643
0
Helmond
ik ben me even aan het oriënteren op de kosten om m'n motor in januari 2011 te transporteren van Alicante naar Nederland (ik ben daar 6 maanden ivm studie) iemand nog ideen om een pan european 1300 naar Nederland te krijgen (geen autotrein redelijk duur en kan niet vanuit spanje)
 
Gaat vast wel een vrachtboot vanuit Alicante, richting Antwerpen of Rotterdam.
Vragen of de motor mee kan, meestal geen probleem. Wel een paar dagen onderweg.
 
:^

Koop je een dikke Pan (een toerbuffel) maar je wilt hem vervolgens niet naar huis rijden? Komop, verwarmde kleding, paar mooie hotelletjes opzoeken... snelwegen zijn in de winter goed te doen.

Bovendien: in de winter langs de oostkust en rechts bij de pyreneeën langs is überhaupt goed te doen.
 
Laatst bewerkt:
:^

Koop je een dikke Pan (een toerbuffel) maar je wilt hem vervolgens niet naar huis rijden? Komop, verwarmde kleding, paar mooie hotelletjes opzoeken... snelwegen zijn in de winter goed te doen.

Bovendien: in de winter langs de oostkust en rechts bij de pyreneeën langs is überhaupt goed te doen.
:^ waar is je gevoel voor avontuur.
 
Wellicht dan volgende keer de deur iets verder openzetten, dan hoeven we niet zo hard te trappen.

Peter
 
Het is nog niet zeker, maar het is goed mogelijk dat ik rond die tijd daar in de buurt ben. Wat heb je er voor over als ik hem in een bestelbus meeneem ?
 
Ik kan hem voor je rijden. Ga ik vanuit Alicante naar Malaga. En nee ik maak geen grapje.

Edit. Andersom is ook geen probleem.
 
Laatst bewerkt:
Al die bejaarden gaan niet voor niets naar Benidorm in de winter, omdat het daar nog 20 graden is dan... en jij wilt er niet heenrijden? :P

Edit : Terugrijden, ook goed ;) , het is de helft van de route toch niet zo slecht, koop je een thermopak ...
 
Laatst bewerkt:
Alex,

ik heb het eens gedaan in oktober, op de 1100 naar alicante. De 1300 is dan beter maar kan nog wel best koud zijn dus ik begrijp je bezwaren.

Vrienden van mij wonen daar en nemen vaak de motor mee. Wordt dan vervoerd door een bedrijf wat in alkmaar zit. Kost wel wat, en je bent hem een paar dagen kwijt maar dan staat hij er wel.

Anders als je een goedkoop vliegticket terug vind wil ik ook wel rijden. leuke ervaring :P
 
hmmz, je hebt het na afgelopen winter afgeleerd om met een motor door de sneeuw te knallen? :+ of wil je de pan niet door de pekel trekken.. ? als je voorpoten e.d. goed in het vet zet kan het niet echt invreten hoor.. goed schoonmaken als je thuis bent, heb je in januari toch alle tijd voor..

k zou de adresjes opslaan en tegen die tijd eens kijken hoe het er qua weer voor staat.
 
Alex,

ik heb het eens gedaan in oktober, op de 1100 naar alicante. De 1300 is dan beter maar kan nog wel best koud zijn dus ik begrijp je bezwaren.

Vrienden van mij wonen daar en nemen vaak de motor mee. Wordt dan vervoerd door een bedrijf wat in alkmaar zit. Kost wel wat, en je bent hem een paar dagen kwijt maar dan staat hij er wel.

Anders als je een goedkoop vliegticket terug vind wil ik ook wel rijden. leuke ervaring :P


knulletje van 25 zou ik m'n dure pan niet aan toevertrouwen als ik ts was, no offence...
 
Bedankt voor alle antwoorden waar ik niets aan heb

Daar is het MF groot mee geworden :)

http://www.fresh-trans.nl/ is een vracht dienst die nogal veel daar in de buurt komt, kan je wel een mailtje aan wagen :) Is wel fruit e.d. Geen idee of ze je motor mee (mogen ) nemen.

Succes. Ik vond het een mooi ritje , maar was in Mei :) Anders motor daar laten en in April terug vliegen / naar huis rijden ^_^
 
Terug
Bovenaan Onderaan