Trendsetters en trendvolgers: Populair: de raceplee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij kan er weer af!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Het is wel een beetje onzin wat er in dit artikel verkocht wordt. De enige reden die er wordt vermeld waarom mensen een raceplee kopen is:

''Maar pas sinds vorig jaar pikt het echt op. Met dank aan mijnheer Holleeder, alhoewel die op een scootertje reed. Wij hebben daarop ingespeeld. In Amsterdam en omgeving is er echt behoefte aan, met alle files en parkeerproblemen.''

en


De huidige motorscooterrijders komen dan ook niet uit de wereld van motorrijders; ze laten vooral de auto staan om op twee wielen van en naar het werk te gaan. ''Veel mensen kopen hem voor erbij,'' zegt Van Dansik, ''om files te omzeilen. Die durfden tot nu niet op een motor te stappen, omdat ze het eng vonden of omdat ze niet open en bloot in weer, wind en viezigheid willen zitten. Daar levert de motorscooter deels een oplossing voor.''

Wat ik twee keer hetzelfde vind en flinke onzin. Ik heb niets tegen motorscooters, maar welk voordeel heeft zo'n gek ding nou t.o.v. een 'normale' motorfiets in de file? En eng om in weer en wind te rijden? Dat lijkt me juist dubbel zo eng op zo'n ding met kleine wieletjes en geen steun tussen je benen. Maar dan nog; als je bang in slechte weersomstandigheden moet je gewoon helemaal niet gaan tweewieleren.


Ik vind het een prutsartikel. :P

edit:/ hij kan er weer af? ik ga nooit meer in op zoiets B|
 
Laatst bewerkt:
@ burning rubber.

reageer idd beter niet als kennis ontbreekt.

@ kale rat

Ik snap niet dat je zo'n topic start... echt vragen om standaard antwoorden van zogenaamde echte motorrijders. Waarvan de meesten max gemiddeld nog geen uur per week echt rijden. Wat voor antwoorden verwacht jij nou?

Doe jij aan SM ofzo ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan