Trial

Status
Niet open voor verdere reacties.
Knap die fietstrial. Mooi gefilmd (op die spam na dan). En dat kun je tenminste overal doen zonder gepakt te worden.
In Bilstain heb ik er een keer een wedstrijd van gezien, ook indrukwekkend op die rotsen.
 
gaaf!, zit ook te twijfelen om zo en fietsje om ernaast als hobby te doen.

weet iemand toevallig of er ergens een parcourtje is om het te leren in de buurt van bergen op zoom, ligt op de grens van zeeland en noord-brabant???
 
overal is plek. woon zelf in halsteren en heb dr nog 1 te koop :)

een echt trial terrein is in rijsbergen. verder in het bos is altijd wat te vinden.
 
oh dat is toevallig ik ook:P, misschien hebben we elkaar op straat wel eens zien rijden haha.
maar heb je een linkje van je trialbike?
 
euhm heb een gele zx6r gehad, daarna een zwarte r6 06, en toen een roodwitte r1 07, kom ook uit halsteren, de schans.
 
hhaha kijk eens aan, rijsbergen is dat afgesloten terrein of hoe moet ik dat zien?
 
hhaha kijk eens aan, rijsbergen is dat afgesloten terrein of hoe moet ik dat zien?

dat is een afgesloten terrein idd. met betonnen buizen, boomstammen, kratten... heel de flikkerseboel wat bij een trial terrein hoort. lidmaatschap kost erg weinig en organiseren ook wedstrijdjes e.d. daar.
 
Ja, mijne gebuur :)

En hier rijden we morgen naartoe, iets verder weg, maar iedereen met interesse voor classic trial moet dit eens gezien hebben. Om mee te doen moet je al een expert zijn. Zal niet mals zijn dit weekend met die wind en bakken regen die eruitgevallen is. Spekglad op de terrils :o
Tussen de regenbuien door hoop ik vele mooie foto's en filmpjes te kunnen maken.
 
Gisteren dus naar Mons geweest :)

Veel regen, dus weinig grip op al die steile klims. Maar wel de mooiste trial die ik dit jaar gezien heb met achteraf dus nog die hillclimb.

full
 
Trial is super gaaf!

Tien jaar geleden heb ik een tijdje bij mc the weelie gereden (rotterdam) op een oude beta 250. Was toen erg gezellig en een leuke baan.

Ik heb op dit moment een fantic 250 uit 98 of zo.
Hij is aan vervanging toe en ik wil wat fanatieker gaan rijden.

Zit aan een motor te denken van een jaar of 3 oud.
Maar moet ik naar viertakt of bij tweetakt blijven?

Tweetakt is lekker fel hoe is dat bij een viertakt?

Graag jullie ervaring :]
 
Nu Rinus, 2takt of 4takt, dat weet ik niet.
Ze hebben allebei hun leuke kanten.
Maar bij " The Wheelies " zit je goed!
Ik heb daar in 2009 een sleutelbeen gebroken, dus dat is een goede baan!
En het zijn fijne mensen!
't Is te ver voor mij, ik woon bij Sittard in Limburg....
Anders zou ik daar zeker lid worden.
Groeten,
Eduard
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan