Trial

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ff zomaar een vraagje... Hoe gaat een dagje trial trainen in zn werk, in Nunspeet bijv?
Gewoon dagpasje kopen en gewoon een beetje aanklooien daar op het terrein? Iedereen 'door elkaar' zegmaar, gewoon waar plek is?

Bart2,5 laatst aan de gang gezien (had pas later door dat jij 't was) en ik zou dat toch écht eens willen proberen! :D
In Nunspeet moet je een district licentie hebben, of een andere offroad/enduro/crosslicentie van de KNMV. Deze kun je helaas niet voor een dag kopen, maar gelijk volle mep (70 pleuro) voor een jaar. -O- Dat maakt het niet echt toegankelijk voor uitprobeerders. Verder moet ja dan idd nog een trainingspasje kopen van de club.

Ondertussen kraakt het flink in m'n bovenkamer, maar hebben we elkaar gesproken?? :P
 
Vandaag contact gehad met de secretaris van MC The Wheelie en meteen lid geworden. *O*

Gisteren en vandaag steeds een paar uurtjes gespeeld op mijn "privé" trial terrein. Na het vervangen de luchtfilter, olie, nieuwe rubbers aan de carburateur loopt de Montesa weer een stuk beter.. Qua rijden is het echt helemaal geweldig, ik heb niet alleen kramp in m'n armen en benen maar ook m'n smoel doet pijn van die enorme grijns de hele tijd. *D

Paar foto's nog voor de liefhebbers:

full


full


full


full


full


full
 
Vandaag contact gehad met de secretaris van MC The Wheelie en meteen lid geworden. *O*

Gisteren en vandaag steeds een paar uurtjes gespeeld op mijn "privé" trial terrein. Na het vervangen de luchtfilter, olie, nieuwe rubbers aan de carburateur loopt de Montesa weer een stuk beter.. Qua rijden is het echt helemaal geweldig, ik heb niet alleen kramp in m'n armen en benen maar ook m'n smoel doet pijn van die enorme grijns de hele tijd. *D

Leuk speelterreintje in je buurt. ;)
Zie je wel een keer bij de wheelie.
Ik geef wel een seintje hier als wij gaan rijden daar.
 
In Nunspeet moet je een district licentie hebben, of een andere offroad/enduro/crosslicentie van de KNMV. Deze kun je helaas niet voor een dag kopen, maar gelijk volle mep (70 pleuro) voor een jaar. -O- Dat maakt het niet echt toegankelijk voor uitprobeerders. Verder moet ja dan idd nog een trainingspasje kopen van de club.

Ondertussen kraakt het flink in m'n bovenkamer, maar hebben we elkaar gesproken?? :P
Districtlicentie heb ik :Y Nee niet gesproken volgens mij, ik was mee met de jongens van Roseboom, daar stond jij ook ergens geparkeerd. Ik verderop. Toen je weg reed zag ik "Bartje" staan op je helm en toen gingen we... :9 Moet jij geweest zijn.
 
Laatst bewerkt:
Je kunt nog toevoegen, uitlaat te laag (kost grondspeling).
Ik zie ook geen carter-beschermplaat.
Geen trialfiets, da's duidelijk.
Maar vast wel een leuk masjientje om mee het veld in te gaan.
Groeten,
Doudou
 
Carterbesvherming ligt klaar naast het voorspatbord en ik zoek nog een lasser die m'n uitlaat kan verleggen naar rechtsboven.

waar kan je dat in Limburg ergens doen eigenlijk?
En die bandjes tja, das tof in de bos hoor :P
 
Voor die uitlaat, dan moet je iemand hebben met een pijpbuiger, en die ook nog kan lassen.
LBS zijspannen zou dat zeker kunnen, maar die zit in Elsendorp, bij Gemert in Brabant.
In Limburg?
Vraag eens bij een machinefabriek bij jou in de buurt, als ze het niet kunnen weten ze misschien wel iemand die het wel kan.
Succes ermee!
Groeten,
Doudou
 
En waarom staat die daar zo dan, hobby gestopt?
Vriend van me heeft pas zo eentje weggedaan, zal eens horen of die niet heel veel spijt heeft :)
Ik kom er niet meer aan toe en dat zal voorlopig nog wel zo blijven. De Ossa eet geen brood (hooguit een beetje 2takt ;) ), maar tis zonde dat ie maar een beetje stof staat te verzamelen in plaats van prut
 
Zo! Vanmorgen bracht de postbode mijn licentie en lidmaatschap. 1,5u later stond ik op de baan. Had 'm helemaal voor mezelf, van 1400 tot 1630 niemand gezien helaas. Misschien zaterdag weer??

Erg lekker gereden, ben alleen niet tevreden over de achtervering van de Cota. Hij stuitert als een skippybal. Nog iemand tips voor het vinden van nieuwe schokdempers?
 
Snezzy Trials Sport verkoopt heel veel voor Montesa. Maar schokdempers kan je gewoon meten en aftermarked kopen. Ik zie weinig originele dempers op de trials.
Van een ervaren wedstrijdrijder hoorde ik zelfs dat hij ze ieder jaar vervangt.
 
Zo! Vanmorgen bracht de postbode mijn licentie en lidmaatschap. 1,5u later stond ik op de baan. Had 'm helemaal voor mezelf, van 1400 tot 1630 niemand gezien helaas. Misschien zaterdag weer??

Is er altijd erg rustig. Zelfs in het weekend.
Ik heb ook wel weer zin om te gaan rijden in R'Dam.
Hangt een beetje van het weer af komend weekend.
Wellicht ga ik zondag dan.
 
Fijn zo'n baan waar je altijd kan komen.
Hier kan het "officieel" enkel in AMC Genk, maar dat is zo weinig open. Je kan alleen trialen als de crossbanen open zijn en dat is alleen in het weekend.
Wij zijn dus min of meer gedwongen om wild te rijden, zoals we onlangs weer eens hebben gedaan.
Het was wel grappig met al dat mulle zand.

full


full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan