Trial

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er was ook een "pre 65" spoor zondag.
Volgens mij hebben ze die bij iedere clubwedstrijd in Rotterdam.
 
Pre 65, dat haal ik wel, maar mijn motooke niet!
Ik rij het liefst in de klasse "oudere rijders die beginnen in de trial" :-)
 
Nieuwe locatie gevonden van 't weekend :)

SAM_1866kl.JPG


IMG_0131kl.JPG


IMG_0133kl.JPG
 
:9~ Wow! Daar kun je je zeker lekker uitleven! Oude steengroeve ofzo? Ik ben zaterdag de hele middag aan het oefenen geweest. Had de baan weer helemaal voor mij alleen. Wel leuk zo'n privé trial baan maar weinig te ouwehoeren.
 
Vreemd dat je er helemaal alleen was op een zaterdagmiddag. Ik zou heel blij zijn hoor met zo'n clublocatie. Hier hebben we niks in de omtrek en moeten altijd illegaal rijden.
De dichtsbijzijnde legale plek is 45 km van hier en dan is dat nog eens zelden open. Wij moeten ons schikken naar de grillen van het crossparcours. Als het wat veel geregend heeft is alles dicht en kunnen we ook niet trialen.
Hoelang we hier kunnen rijden voor ze ons weer wegjagen?...
Vid van zaterdag:
 
Wij doen er alles aan om zondag in Rotterdam te zijn. Heb motorblokje stuk ;(
Rechterkant is al open geweest, nu is de linkerkant aan de beurt en we vonden een kapotgebroken halfmaantje, daar heb ik sinds vandaag een nieuw voor binnen. Morgen opzetten, boel weer dicht monteren en starten...
 
Laatst bewerkt:
Kan gebeuren... Ik hoop voor je dat hij het weer doet zaterdag. En anders gewoon om de beurt op 1 motor. Dat zag ik er laatst ook een paar doen.

Ik ga morgen iig effe lekker trainen.
 
Ja het was leuk he?!! Ze hadden goede non stops uitgezet, alleen dat losse zand bij de uitgang vond ik erg lastig. En ben ook nog 2x verdwaald in de zone..

Echt mooi die classic trial wedstrijden, helaas geen tijd om naar Sleen en Arnhem te gaan. :(
 
Op dat mulle zand in nonstop 5 (?) is het me tweemaal gelukt om het paaltje bij de uitgang om te rijden, éénmaal een 5 omdat ik stil was gaan staan en de laatste keer één voetje maar. Begon het op het einde eindelijk een beetje te snappen.
En ja, dat verdwalen ken ik ook goed. Mij is het ook meermaals gebeurd. Op de Belgische wedstrijden is dat toch duidelijker. Gisteren zat ik ook opeens boven op de top van een heuvel in het gele spoor te rijden, was lastig om daar weer uit te geraken met al die lintjes, maar het is toch gelukt :+
Eens kijken naar de fotokes en filmpjes. We hebben ons wel meer geconcentreerd op de wedstrijd dan op het filmen...
 
De fotoos en filmpjes gaan nog komen, ik moest vanmorgen al om 5 uur aan het werk, en gister pas tegen half 11 thuis. Dus daar ga ik nu achterheen.
Het was erg leuk, ik denk dat ik een mooi recordaantal punten heb gescoord, 77 op 4 x 10 non-stops, een gemiddelde van net geen 2 per NS. En ik had ook wel zo hier en daar 0 punten, dus ook een aantal 5'jes.
Voila, ieder mens mag ergens in uitblinken, ik was dit weekend uitblinker in de punten! :-)
Nog een keer een groot Merci voor Trial Club The Wheelie, en voor de controleurs en controleuses, het was een hartstikke fijne dag!
 
Laatst bewerkt:
Vreemd dat je er helemaal alleen was op een zaterdagmiddag. Ik zou heel blij zijn hoor met zo'n clublocatie. Hier hebben we niks in de omtrek en moeten altijd illegaal rijden.
De dichtsbijzijnde legale plek is 45 km van hier en dan is dat nog eens zelden open. Wij moeten ons schikken naar de grillen van het crossparcours. Als het wat veel geregend heeft is alles dicht en kunnen we ook niet trialen.
Hoelang we hier kunnen rijden voor ze ons weer wegjagen?...
Vid van zaterdag:


zo'n locaties (afgravingen en groeves) zitten wij ook altijd met offroad/enduro motoren echt leuke terreinen waar je flink kunt klimmen.

Dat hele geneuzel over het wildcrossen/rijden aldaar waar het niet mag. kunnen ze daar flink mee terug dringen maar dat doen/willen ze dan weer niet.
Op zo'n plaats maak je niets kapot/Zit je niemand in de weg/ en komen geen Wandelaars/ruiters loslopende honden enz enz.
kortom DE ideale plaats voor de hobbyénde motor rijders Trial/ EN enduro.
Tensloten gaan we dr toch met t zelfde doel naartoe :P

enige verschil is dat trial er rustig en gecontroleerd naar boven rijden en de enduro's volle gas naar boven klappen.
Maar dat komt altijd goed te same. Als je ziet hoe groot die groeves zijn ;)

Ik had op mp laatst een mooie trial gezien sherco van 2006. (bijna gekocht)
Maar heb besloten nu eerst mn rug maar eens aftewachten wat dat gaat worden,Heb een kapotte tussenwervelschijf.
Hopelijk kunnen/willen ze me in Nijmegen wel opereren ik ben in Venray en venlo geweest en die chirurgen durfde het niet aan wegens de grote risico's op een dwarslesie.

Hopelijk gaat dit goed komen en hoef ik mn enduro motor niet op te ruimen,Dan gaat er een trial bij komen (wel een moderne)
 
Shit, Chilloz, hopelijk komt het goed met je rug.
En wat denk je van de klassieke trial, gegarandeerd minder slecht voor je rug, en heel veel plezier!
Sterkte, man!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan