Trial

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja hoor daar komen ze weer donderdag a.s om 22.30 u op motors-tv :
FIM TRIAL WORLD CHAMPIONSHIP UNITED STATES (STEPPINGSTONE RANCH)
 
hey trialers.

Even een vraagje.
Weet/heeft iemand van jullie de trial agenda ergens staan, Of een linkje waar ik deze kan vinden.

Zou wel weer eens graag naar zo'n wedstrijd willen kijken [hier in baarlo] Gezien dat de dichts bijzijnde voor mij is.

Als iemand daar een datum van weet is ook al voldoende
 
Zijn er naast gewone verkoopsites (Marktplaats en zo) ook nog andere sites waar trial motoren aangeboden worden? Overweeg er één aan te schaffen.
 
Je kan ook een oldtimer kopen ;)

Goede kennis van ons heeft afgelopen weekend meegedaan aan het EK in Bilstain, met zijn.... Honda TLR200 twinshock en het podium gehaald (3)
Meestal weten we hem op 1 staan.
Hier een filmpje waar je hem een paar keer ziet voorbijkomen tussen de andere rijders met moderne fietsen:

david_zelsEK-Bilstain.jpg


david-bilstain-europees-kampioenschap-inters.jpg
 
Een oldtimer kopen, en meedoen aan de Classic trials, er zijn er verschillende, Europoort, Maasbree, Arnhem de Plonkers, Gressenich vlak achter Aken (2 x per jaar), veel mooie, soms behoorlijk pittige klassieke trials in Wallonie, zoals Dolhain, Bilstain, Aywaille (altijd erg pittig), Coo bij de stuwdam, Warnant bij Yvoir, achter Namen langs de Maas, St Remy, in Vlaanderen nog Horensbergdam bij Genk.
Heel fijne trials, we hebben er al een paar gereden, en een heel ontspannen sfeer bij de klassieke trial, je maakt er vrienden zodra je op het terrein aankomt!
Groeten,
Doudou
 
Je kan ook een oldtimer kopen ;)

Goede kennis van ons heeft afgelopen weekend meegedaan aan het EK in Bilstain, met zijn.... Honda TLR200 twinshock en het podium gehaald (3)
Meestal weten we hem op 1 staan.
Hier een filmpje waar je hem een paar keer ziet voorbijkomen tussen de andere rijders met moderne fietsen:

[afbeelding]

[afbeelding]
Hulde aan David.
Mooi staaltje werk wat ie daar verricht had.
 
Dank voor de reacties, de Rev3 is het geworden. Leuk om met zo'n ding te stoeien, bovendien leer ik mijn kids er op rijden... :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan