Trial

De onbegrijpelijke planning heeft een familieweekend in het diepste punt van Limburg geboekt...
 
M'n trialmaatje is er al. Denk dat rood wel te doen is. ;)
 

Bijlagen

  • 76ac6a2e-ad2a-40ce-ad3d-cf85cf47d4c2.JPG
    76ac6a2e-ad2a-40ce-ad3d-cf85cf47d4c2.JPG
    118,8 KB · Weergaven: 16
Ben er morgen ook (msc breda) van 12u tot 15u.
Hopen dat de rupsen een dagje weg zijn.
 
Bedankt Basman, hoor net dat trialmaat zaterdag naar Nunspeet gaat. Daar sluit ik me bij aan. Wellicht een volgende keer op zondag Breda. Is zaterdags ook mogelijk in Breda?
 
Bedankt Basman, hoor net dat trialmaat zaterdag naar Nunspeet gaat. Daar sluit ik me bij aan. Wellicht een volgende keer op zondag Breda. Is zaterdags ook mogelijk in Breda?
Ook dan alleen als er iemand is(je moet een sleutel hebben vd poort om op het terrein te kunnen), weet wel dat net als bij andere verenigingen je ook hier moet betalen voor gastrijden. Maar we kunnen 7 dagen per week rijden als wij willen.
 
Inmiddels verkocht.

Oset van onze zoon staat te koop.
Altijd leuk voor de jeugd om zo ervaring op te kunnen doen.

 
Laatst bewerkt:
mocht er iemand intresse hebben in mijn ossa tr280 i van 2011 hit me up.
Heb zelf een andere op het oog die ik graag zou willen hebben, Motor verkeerd verder in goede conditie.
Heb er nog de easy start mod op laten zetten,
En dan nog wat andere kleine aanpassingen.
 
iemand nog een adresje waar je trial spullen relatief goedkoop kunt kopen..?
Ben nog opzoek naar een trial broekje. Vind die krengen nogal duur in vergelijking met een crossbroek.

Maar een crossbbroek is niet bepaald aan te raden. Je zweet je je ballen uit de broek joh hahaha
 
Motorclub bij Europoort moet weg en dat vinden ze niet leuk

 
20190908_104046.jpg

Eerste geworden in de groene nonstop. Hij was overigens wel de enige die groen reed 👍.
Screenshot_20190908-162325_WhatsApp.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hallo ! Ik zit er steeds vaker aan te denken om met trial te beginnen. Ik heb redelijk wat cross en enduro ervaring, maar dat is al wel 10-15 jaar en 20kg geleden.
Ook -en dat is het belangrijkste- ben ik inmiddels voorzien van een kunst knie waar ik steeds meer mee kan maar niet alles zoals vroeger. Ik kan natuurlijk een clinic ergens boeken om te kijken of het lukt maar dat kan een grote frustratie worden als het niet zo is. Liever zou ik eens kijken bij een club in de buurt. Ik woon in Oisterwijk dus Schijndel en Breda zijn een goede optie. Ik wil gewoon eens zien, voelen en ruiken hoe zwaar de banen/terreinen zijn.
Als ik heel brutaal een paar meter op iemand z'n motor mag rijden/staan om te kijken of de druk op de knie goed gaat ben ik al heel blij en dankbaar.
Is er altijd wel iemand aan het rijden in het weekend bij deze clubs ? De websites en agenda's zijn nogal vaag.
 
Er zal vast wel iemand zijn die je een stukje laat proberen.
Trial is doorgaans kickstart. Dat zou wellicht een dingetje kunnen zijn voor je knie ;)
 
Zijn er ook clubs waar je kan beginnen op een trial motortje van de club? Of dat je die kan huren?

Ik heb bij Alex vd Broek zon introductie gedaan en dat was echt leuk, zou het vaker willen doen, of ook vrij rijden/oefenen maar heb geen zin om gelijk in een motor te investeren.
 
Er zal vast wel iemand zijn die je een stukje laat proberen.
Trial is doorgaans kickstart. Dat zou wellicht een dingetje kunnen zijn voor je knie ;)

Dat doe ik als het moet met de hand :X datukte bij mijn e
Er zal vast wel iemand zijn die je een stukje laat proberen.
Trial is doorgaans kickstart. Dat zou wellicht een dingetje kunnen zijn voor je knie ;)

Volgens mij zijn het over het algemeen niet heel erg hoogtoerige blokken met veel vermogen en veel compressie ? Waarschijnlijk krijg ik die met de hand ook wel "gekickstart". Bij mijn enduro ging dat ook.
 
Terug
Bovenaan Onderaan