Een motorparkeerplaats = waar ik 'm neer zet.
Als ze 'officiële' parkeerplaatsen gaan maken, is de volgende stap dat je 'm niet meer overal neer mag zetten. Je moet 'm dan immers op de 'daarvoor bestemde plaats' parkeren.
Stap 3 laat zich raden.. €€€
Helemaal mee eens. gemeentes verdienen al genoeg aan boetes. Straks krijgen motorrijders ook bonnetjes voor het niet op de juiste plek parkeren, of omdat je parkeerbonnetje(want het wordt dan wel BETAALD parkeren) net 5 min verlopen is.![]()
Als ze 'officiële' parkeerplaatsen gaan maken, is de volgende stap dat je 'm niet meer overal neer mag zetten. Je moet 'm dan immers op de 'daarvoor bestemde plaats' parkeren.
Stap 3 laat zich raden.. €€€
En waar laten we dat bonnetje?Helemaal mee eens. gemeentes verdienen al genoeg aan boetes. Straks krijgen motorrijders ook bonnetjes voor het niet op de juiste plek parkeren, of omdat je parkeerbonnetje(want het wordt dan wel BETAALD parkeren) net 5 min verlopen is.![]()
En waar laten we dat bonnetje?
'k zou eerlijk gezegd niet weten waar nog van die ouderwetse geldinwerpdraaiknopdingen staan....Ooit van parkeermeters gehoord?
Voor mij geen speciale motorparkeerplaatsen hoor, ik vind het zo prima.
'k zou eerlijk gezegd niet weten waar nog van die ouderwetse geldinwerpdraaiknopdingen staan....