Tridays Newchurch (Neukirchen)

@ VTR Jeroen.
2x dus.

Wat vond/vind je ervan?
Vertel er eens over.

De moeite waard om er dit jaar weer heen te gaan?
 
Eerste jaar was het mooiste omdat alles nieuw was.
Ik (en mijn vrouw) hebben de Triweek gedaan. Dus de hele week i.p.v. alleen de laatste 3 (eigenlijk zijn het maar 2) dagen.
Sfeer is gewoon geweldig, heel veel nationaliteiten en allemaal met dezelfde hobby.
De week ziet er als volgt uit:
Opstaan, douchen, ontbijten, motorrijden, drinken, douchen, eten, naar de kroeg, slapen. x 6
De dagen vliegen in een razend tempo voorbij.
Als je graag mensen wilt ontmoeten, en dat is wel zo leuk als je er een week bent, dan neem je deel aan meerdere georganiseerde toertochten. Dan heb je 's avonds in de kroeg ook wat te praten.
Ik heb nog steeds leuk mailcontact met mensen uit Engeland en Guernsey die ik daar ontmoet heb.
 
Hmm, ik was van plan om even een dagje te gaan kijken omdat ik in die periode vlak in de buurt zit. Motoren (Triumphs) kijken misschien nog wat outlet aanschaffen.
Of dat nou de moeite waard is betwijfel ik nu...... :?
 
Hmm, ik was van plan om even een dagje te gaan kijken omdat ik in die periode vlak in de buurt zit. Motoren (Triumphs) kijken misschien nog wat outlet aanschaffen.
Of dat nou de moeite waard is betwijfel ik nu...... :?
:? Waarom twijfel je dan?
 
:? Waarom twijfel je dan?
full

full

full

full
 
ik zit er ook aan te denken om heen te gaan is vanuit Arnhem 900 km rijden ppffff op een streetfighter, mss een bus huren en dan de motor daarin zetten.
heb ik ook gelijk een slaapplek. daar ga ik eens over nadenken.
 
ik zit er ook aan te denken om heen te gaan is vanuit Arnhem 900 km rijden ppffff op een streetfighter, mss een bus huren en dan de motor daarin zetten.
heb ik ook gelijk een slaapplek. daar ga ik eens over nadenken.
Geen centje pijn met een Street Triple ;)
full
 
Juist omdat ik er er maar een dagje ben. En ook nog eens met de auto |(
Dat gaat me zeer doen.
Maar doe het me zelf toch wel aan denk ik. :Y
De zaterdag van de Tridays ga ik ook nooit motorrijden (behalve de parade dan)
Er is veel te veel te doen en te zien op die dag dat het zonde is om die dag er niet bij te zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan