Triest land..

Wel, zonder racistisch te willen zijn, heb 9 maanden in Somalie gezeten (militair) als die jongens doordraaien is er maar 1 methode om die te stoppen. Op eender welke manier ook horizontaal brengen :j :j
Die gasten zijn levensgevaarlijk
 
Wel, zonder racistisch te willen zijn, heb 9 maanden in Somalie gezeten (militair) als die jongens doordraaien is er maar 1 methode om die te stoppen. Op eender welke manier ook horizontaal brengen :j :j
Die gasten zijn levensgevaarlijk

Tsja, heb dezelfde ervaring in de Balkan opgedaan (bosnië) en daar is dus inderdaad niets racistisch aan. Ik zou net zo reageren als het om een Chinees/Amerikaan/Rus/Nederlander/Enz./Enz. zou gaan.
 
Tsja, heb dezelfde ervaring in de Balkan opgedaan (bosnië) en daar is dus inderdaad niets racistisch aan. Ik zou net zo reageren als het om een Chinees/Amerikaan/Rus/Nederlander/Enz./Enz. zou gaan.
Heb jij toevallig bij Dutch bat gezeten???
Dan hebben wij jullie nog mee ontzet bij Sbrntza
 
Heb jij toevallig bij Dutch bat gezeten???
Dan hebben wij jullie nog mee ontzet bij Sbrntza

Nee, ik zat pas later in Bosnië, maar ik ken wel een vent die daar heb gezeten in de tijd dat het daar dus helemaal mis ging. Hij is nog steeds niet helemaal in orde. Ik heb gelukkig niet te veel van die shit meegemaakt.
 
Nee, ik zat pas later in Bosnië, maar ik ken wel een vent die daar heb gezeten in de tijd dat het daar dus helemaal mis ging. Hij is nog steeds niet helemaal in orde. Ik heb gelukkig niet te veel van die shit meegemaakt.
Daar is het wel zwaar mis gegaan, en de leiding heeft veel te lang gewacht om in te grijpen.
Zijn daar op 4u iedereen gaan evacueren, het laatste half uur leek wel een schiettent :P :P :P
 
Daar is het wel zwaar mis gegaan, en de leiding heeft veel te lang gewacht om in te grijpen.
Zijn daar op 4u iedereen gaan evacueren, het laatste half uur leek wel een schiettent :P :P :P

Dat heb ik ook gehoord, alleen is het hier echt iets waarover maar weinig militairen (vooral de hogere) over willen praten. De militairen die er hebben gezeten krijgen hier alle schuld over zich heen, terwijl er in de top veel meer is misgegaan. De nederlanders die er zaten hebben nooit een reële kans gehad om dit te voorkomen.
 
Ik heb gedurende 6 jaar in een zeer actieve eenheid gezeten met heel veel buitenlandse opdrachten. Als alles goed gaat gaan de hogeren met de eer lopen, als het in de soep draait is het de jongen in het veld die de lul is.

Ben door een ongevallteje uit die zooi uitgeraakt, zit nu in andere zooi :?

Ach, doe die jongen de groeten van een van die Belgische gekken :}
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig is hij niet vervolgt.

Hij heeft die assielzoeker achtervolgt en niet van de vrouw afgeschopt dus echt gered met dat geweld heeft hij haar niet maar van mij had hij die assielzoeker wel dood mogen meppen.

En die somalier krijgt ook maar 3 jaar! Echt belachelijk weinig voor wat ie gedaan heeft, heeft ie mooi onderdak en gratis eten, ik vind dat ze 'm een (lek) rubberbootje moeten geven en voor de kust van somalie moeten dumpen.
 
Ik heb gedurende 6 jaar in een zeer actieve eenheid gezeten met heel veel buitenlandse opdrachten. Als alles goed gaat gaan de hogeren met de eer lopen, als het in de soep draait is het de jongen in het veld die de lul is.

Ben door een ongevallteje uit die zooi uitgeraakt, zit nu in andere zooi :?

Ach, doe die jongen de groeten van een van die Belgische gekken :}

Zal ik zeker doen. Ik zat trouwens niet bij zo'n actieve eenheid als jij. Werk nog steeds voor defensie maar niet meer voor de landmacht.
 
Er zit een fundamenteel verschil tussen verhaal 1 en verhaal 2. Naar mijn mening is in verhaal 1 er terecht geweld gebruikt; die gast was iemand aan het neersteken en dreigde te ontsnappen en eventueel nog meer slachtoffers te maken.
Een juwelier heeft een vuurwapen maar om één reden in zijn zaak: eigen rechter spelen. De overvallers komen niet voor hem maar voor zijn spullen en hij loopt meer gevaar door zich te verzetten dan door toe te geven. Wij hebben er met z'n allen voor gekozen dat wij geen vuurwapens voor onze "persoonlijke bescherming" willen, daar valt een juwelier dus ook onder.

Dat mag dan wezen, maar als een overvaller jou bedreigt met z'n vuurwapen om iets af te dwingen dan vind ik het ook persoonlijke bescherming als je hem neerknalt. Echt een vrolijke bedoeling kun je het niet noemen!

Dood hoeft niet gelijk per sé. Maar wel uitschakelen, en alleen het been is niet genoeg, dan kan ie nog veel te goed terugschieten. :j
 
Gewoon leontine de haas 23 keer laten steken en vragen of ze dan zou willen dat iemand die gozer van haar aframt of dat ze nog wat steken will ontvangen.
 
Tjonge jonge.. je grijpt in omdat de politie bezig is als tuinkabouters met foto camera's en dan zoiets |(

[me]Emiel2 denkt dat die man die somalier helemaal niet heeft geslagen maar die verslaafde is gewoon gestruikeld tijdens het wegrennen :P [/me]
 
Las net dit:[me]Revolution :r op Officier van justitie Leontine de Haas |(
[/me]




Die gast zou juist geprezen moeten worden vanwege het voorkomen van een moord maar nee hoor, er zijn altijd ZIEKE gasten die blijkbaar willen dat niemand straks meer DURFT te helpen bij zulke noodgevallen. :(

maar de rechter zelf was iets slimmer
uit eindelijk heeft recht toch een beetje zegen gevierd.
maar die Officier van justitie Leontine de Haas wat een dom wicht. heeft het licht niet uitgevonden.

 
Laatst bewerkt:
Het blijkt dus zo te zijn, dat als die ##$%^&@#$ crimineel een aanklacht in heeft gediend het OM het moet onderzoeken / laten voorkomen. Gelukkig kan z'n rechter er dan snel een eind aan maken, maar al met al nog steeds zonde van de capaciteit.
 
Als je in je huis een inbreker zijn schedel inslaat mag je ook gaan brommen :r

Heb zelf een ijsbijl thuis liggen, dus de situatie zou zich voor kunnen doen...

Geloof dat je alleen in je slaapkamer dat mag doen of zo, want dan is er een directe bedreiging.
 
Zou Leontine ook nog een functioneringsgesprekje krijgen :? Zou wel eens willen weten het verder gaat met haar cariere als ovj.
 
Als je in je huis een inbreker zijn schedel inslaat mag je ook gaan brommen :r

Heb zelf een ijsbijl thuis liggen, dus de situatie zou zich voor kunnen doen...

Geloof dat je alleen in je slaapkamer dat mag doen of zo, want dan is er een directe bedreiging.

Ik voel me persoonlijk ook behoorlijk bedreigd als ik z'n prutser in het midden van de nacht, op weg naar de plee, op de gang tegen zou komen. Niet dat ik iedere nacht met een ijsbijl op pad ga :P , maar een brandblusser hangt vaak wel binnen handbereik. })
 
:}

En terecht. Schiet ze maar af, dat soort gasten.

Helemaal mee eens.

Als je iemands drempel overschrijd met de bedoeling die 'iemand' te na te komen, hetzij hem/haar te beroven, hetzij hem/haar lichaamelijk letsel toe te brengen dan moet je verwachten dat je op verweer kunt stuiten. De gevolgen zijn dan voor jou rekening.

STEM dus op naked Pimmetje...!!
 
"Triest land" inderdaad als ik zo de meeste reacties hierboven lees. Blijkbaar wil men naar een situatie zoals in de VS; daar staat in de grondwet dat iedere Amerikaan het recht heeft zichzelf en zijn eigendommen te verdedigen. Nou en dat heeft wonderen gedaan voor de daling van de criminaliteit. Vrijwel de hele Amerikaanse filmindustrie draait op het feit dat het zo'n teringzooi is in "World's Largest Democracy" zoals ze het zelf zo graag noemen.

En wat betreft "Pimmetje" ik denk dat wanneer je eens een goed gesprek met hem zou hebben hij je binnen een kwartier zó beledigd zou hebben dat je hem de nek om zou draaien.
 
Laatst bewerkt:
"Triest land" inderdaad als ik zo de meeste reacties hierboven lees. Blijkbaar wil men naar een situatie zoals in de VS; daar staat in de grondwet dat iedere Amerikaan het recht heeft zichzelf en zijn eigendommen te verdedigen. Nou en dat heeft wonderen gedaan voor de daling van de criminaliteit. Vrijwel de hele Amerikaanse filmindustrie draait op het feit dat het zo'n teringzooi is in "World's Largest Democracy" zoals ze het zelf zo graag noemen.

En wat betreft "Pimmetje" ik denk dat wanneer je eens een goed gesprek met hem zou hebben hij je binnen een kwartier zó beledigd zou hebben dat je hem de nek om zou draaien.

Of dat goed is...

Maar als ik zie dat ze m'n motor proberen te jatten. Of jij ziet dat ze jou motor willen jatten. Wees eens eerlijk wat doe je dan? Ik zou alles doen om dat te voorkomen... (Tenzij ik van m'n motor af wil }) )
 
Het een noch het ander is naar m'n mening goed.
Niet iedereen moet zomaar vuurwapens kunnen hebben (en gebruiken) , maar het feit dat je jezelf of je eigendom niet kunt verdedigen zonder er zelf voor gestraft te worden is ook nogal krom.
Dit soort gevallen heb je hier in Baskenland ook vaak, dus het is niet alleen in Nederland zo.

Btw, er is hier op 500 meter van m'n werk net een schietpartij geweest.
De bodyguard van een wethouder zag drie agenten (in burgerkleding) van de Guardia Civil aan voor ETA leden en opende het vuur. |(
Resultaat: bodyguard dood,1 G.C. zwaargewond.
 
Terug
Bovenaan Onderaan