Triest mannetje wat niet door de politieopleiding is gekomen

18 jan 2006
233
0
Gespot gefrusteeerde wannabee politieagent op BMW GS1200 oid. 07:45 A12 Gouda richting Utrecht

Misschien dat je het hier leest opgefokte wannabee bromsnor met je BMW GS1200, als een debiel door het verkeer manouvreren waarbij je mensen waaronder ik rechts voorbijschiet. Om vervolgens voor ze te gaan rijden en ze naar rechts te verwijzen aka motoragentstyle *O*

Ik vond je een schande voor ons motorrijders. Ga lekker mensen aan de kant zwaaien op een echte politie motor. Want zoals je nu jezelf presenteerde was echt KANSLOOS.

Misschien een kleine tip, aan de rechterkant van de vangrail ligt een klein stukje groen paradijs. Geen verkeer en lekker ofroaden en mocht je op je bek gaan dan heeft niemand daar langs van.

Ik schrijf het nu nog netjes op na veel te hebben verwijderd. Maar ik hoop dat iedereen en vooral deze stuntpiloot m'n bericht begrijpt.
 
Gespot gefrusteeerde wannabee politieagent op BMW GS1200 oid. 07:45 A12 Gouda richting Utrecht

Misschien dat je het hier leest opgefokte wannabee bromsnor met je BMW GS1200, als een debiel door het verkeer manouvreren waarbij je mensen waaronder ik rechts voorbijschiet. Om vervolgens voor ze te gaan rijden en ze naar rechts te verwijzen aka motoragentstyle *O*

Ik vond je een schande voor ons motorrijders. Ga lekker mensen aan de kant zwaaien op een echte politie motor. Want zoals je nu jezelf presenteerde was echt KANSLOOS.

Misschien een kleine tip, aan de rechterkant van de vangrail ligt een klein stukje groen paradijs. Geen verkeer en lekker ofroaden en mocht je op je bek gaan dan heeft niemand daar langs van.

Ik schrijf het nu nog netjes op na veel te hebben verwijderd. Maar ik hoop dat iedereen en vooral deze stuntpiloot m'n bericht begrijpt.
Even zwaaien.

:W
 
Als jij rustig aan het inhalen was en niet onnodig links reed vind ik dit idd een rare actie.

Dit soort mensen verpesten het voor de anderen.
 
Je moet ook niet onnodig links blijven hangen, daar komen die irritante filles nu door in de spits.
 
Heerlijk dit soort topics. Hopen dat hij het leest, wie weet (h)erkend hij er iets van.

Wel herkenbaar hoor. Toch even :W
 
is het alweer vrijdag? :?

had hij een sticker? Nee? opbokken dan :/
 
had ik maar teveel gedronken ;(

maargoed, dat ga ik vanavond inhalen :9
 
Gespot gefrusteeerde wannabee politieagent op BMW GS1200 oid. 07:45 A12 Gouda richting Utrecht

Misschien dat je het hier leest opgefokte wannabee bromsnor met je BMW GS1200, als een debiel door het verkeer manouvreren waarbij je mensen waaronder ik rechts voorbijschiet. Om vervolgens voor ze te gaan rijden en ze naar rechts te verwijzen aka motoragentstyle *O*

Ik vond je een schande voor ons motorrijders. Ga lekker mensen aan de kant zwaaien op een echte politie motor. Want zoals je nu jezelf presenteerde was echt KANSLOOS.

Misschien een kleine tip, aan de rechterkant van de vangrail ligt een klein stukje groen paradijs. Geen verkeer en lekker ofroaden en mocht je op je bek gaan dan heeft niemand daar langs van.

Ik schrijf het nu nog netjes op na veel te hebben verwijderd. Maar ik hoop dat iedereen en vooral deze stuntpiloot m'n bericht begrijpt.

Even voor mezelf om een beeld te vormen: Jij was zelf ook op de motor of zat je tussen 4 wielen?
 
Had de BMW een sticker?
En zo niet, waarom dan hier deze reactie?

Als ik elke stunt van een andere motorrijder hier moet gaan melden, dan heeft MF binnenkort een nieuwe server nodig
 
Had de BMW een sticker?
En zo niet, waarom dan hier deze reactie?

Als ik elke stunt van een andere motorrijder hier moet gaan melden, dan heeft MF binnenkort een nieuwe server nodig
één nieuwe server maar?

ik zag gister trouwens een motor rijden, die zijn knipperlicht een keer vergat.. de mongool B| en wij ons maar afvragen waarom we zo'n slechte naam hebben :N

:r

:')
 
ik gok dat het niet lang duurt voordat Wegmisbruikers daar een aflevering 'met fatale afloop' over heeft :Y :o ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan