Triest mannetje wat niet door de politieopleiding is gekomen

Ten eerste: ik ben heel blij met mijn BMW, en heb hem zelfs even laten overspuiten.

Ten tweede in is de politieschool voor Mavo-mensen, dus daar ga ik echt niet naar toe.

Ten derde heb ik gewoon gelijk en ben ik beter dan alle anderen.
Aan je motoriek valt nog wel wat te schaven :P
 
Leuk topic, als het druk is dan kan ik me nog wel iets voorstellen bij mensen die niet naar rechts terug gaan. Maar bijvoorbeeld gisteren reed ik om 21.45 terug van Utrecht naar Rotterdam en dan zijn er op de A12 een eindeloos aantal middenbaan coureurs bij een volkomen lege rechterbaan. Daar krijg ik ook de schijt van. En daar ik toch op een BMW rijdt en een gele jas, nee ik was het niet O-) ....maar ik ga toch meestal niet twee banen om zo'n lulhannes heen rijden en de er dus rechts voorbij, nogal eens.
Overigens in de file op weg naar Utrecht in de avondspits, wat zitten er toch veel mensen op de linkerbaan niet op te letten en te bellen, te smssen of te lezen zonder dat ze op hun koers letten.
Is dit een klaag topic :+ :+
 
Dames en heren dat onnodig linksrijden heb ik ook een pl3urishekel aan maar dat was het niet in dit geval. Op hoogte van m'n bumper zat de auto rechts van me.

Maar ik vind het allemaal best ik klaag morgen weer verder als het vrijdag is, nog een paar uurtjes geduld aub :)
 
Het voelt wel als vrijdag en het is mooi weer en verdomd als het dit weekend mooi weer is moet ik werken. Hoe zo bah?
 
Laatst bewerkt:
zo hee, fokking irri van de week zeg ,rij ik van gouda naar utrecht blijft er een of andere pisvlek links hangen, ben er rechts voorbij gegaan en ff aangewezen dat er rechts nog plek was om te rijden.
 
Gespot gefrusteeerde wannabee politieagent op BMW GS1200 oid. 07:45 A12 Gouda richting Utrecht

Misschien dat je het hier leest opgefokte wannabee bromsnor met je BMW GS1200, als een debiel door het verkeer manouvreren waarbij je mensen waaronder ik rechts voorbijschiet. Om vervolgens voor ze te gaan rijden en ze naar rechts te verwijzen aka motoragentstyle *O*

Ik vond je een schande voor ons motorrijders. Ga lekker mensen aan de kant zwaaien op een echte politie motor. Want zoals je nu jezelf presenteerde was echt KANSLOOS.

Misschien een kleine tip, aan de rechterkant van de vangrail ligt een klein stukje groen paradijs. Geen verkeer en lekker ofroaden en mocht je op je bek gaan dan heeft niemand daar langs van.

Ik schrijf het nu nog netjes op na veel te hebben verwijderd. Maar ik hoop dat iedereen en vooral deze stuntpiloot m'n bericht begrijpt.


had em gewoon ingehaald
beste truc die er is :+
 
:o Ik heb er ook het lef niet voor. Ik blijf wel lekker op de BMW rijden en naar mensen wijzen :Y


Neeuhh...veels te link dat motorrijden.
Ik heb me opgegeven voor het Politie zomerkamp 2009.
Kekke foto's in de folder:
O.a. 'Lasershooting'
LaserPolitie.jpg
 
Nu de mooiweerrijders weer op de weg komen, komt ook de onervarenheid om de hoek kijken.

Een beetje motorrijder heeft schijt aan fouten van een ander en zorg dat hij er vandoor gaat en niet meer ingehaald kan worden!
 
En toch als je die filmpjes van hun training ziet, die gasten kunnen een best potje sturen.


Oh ja, bijna vergeten....... :W
 
als ik alleen al naar vanochtend kijk op de snelweg had ik zo'n actie wel op prijs gesteld.. dat eeuwig linkshangen altijd..

Same here... Ik haal je ook lekker via rechts in Klaas. Koekblikkers blijven zo vaak links rijden, omdat ze in de verte alweer auto's zien die ze gaan inhalen en dus niet vinden dat ze maar even naar rechts hoeven.

Het is voor mij meer regel dan uitzondering. Ik geef je 2 kansen/momenten....ga je niet... dan ga ik wel. :+

Wijzen en zwaaien naar auto's doe ik niet aan.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan