Triest!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yellow Mosquito

Die hard MF'er
9 mei 2006
333
0
Rijswijk
Gezin op motor botst op elkaarEen gezin uit Apeldoorn, bestaande uit vader, moeder en twee dochters is zondagmiddag op de motor in Barneveld op elkaar gebotst. De achtjarige dochter raakte daarbij gewond en is naar het ziekenhuis vervoerd.


De 43-jarige man, met achterop zijn elfjarige dochter, haalde op een gegeven moment een andere auto in. Zijn 39-jarige vrouw, met achterop de achtjarige dochter, volgde maar merkte kennelijk te laat dat haar man na het voltooien van de inhaalmanoeuvre weer moest afremmen voor een auto voor zich. De vrouw botste achterop de motor van haar man en kwam ten val.


De vrouw was, even als haar echtgenoot en zijn duopassagier ongedeerd gebleven. Het achtjarige meisje leek er echter ernstig aan toe te zijn, reden waarom naast een ambulance ook de traumahelikopter werd ingezet. Het slachtoffertje is met onbekend letsel naar het UMC vervoerd.
 
Tja, wat moet je hier nou op zeggen he...
Er komen wel een aantal dingen in mij op, maar dat zal wel als "te kritisch" ervaren worden.

In elk geval hoop ik voor het meisje dat ze geheel zal herstellen.
 
Ja heel vervelend maar moeten dit soort berichten nou altijd hier worden gepost? Er gebeuren dagelijks wel ernstige/dodelijke ongelukken. Er mocht zelfs toch alleen gepost worden als er een MFfer bij was betrokken? (niet dat dat de zaak ook maar een beetje erger zou maken)
 
Ik snap je medeleven en tuurlijk is het klote maar ik sluit me aan bij Herr.Ik. Ik denk niet dat motorrijdend MF zit te wachten op zulke berichten die steeds maar weer gepost worden... :N Ik in ieder geval niet!
 
Sorry, ik ben nieuw hier en wist niet dat er alleen positieve berichten geplaatst mochten worden. (had de faq waarschijnlijk iets te vluchtig gelezen)
Bij deze mijn excuus aan Herr Flick :W
 
Sorry, ik ben nieuw hier en wist niet dat er alleen positieve berichten geplaatst mochten worden. (had de faq waarschijnlijk iets te vluchtig gelezen)
Bij deze mijn excuus aan Herr Flick :W

Daar gaat het niet om, maar als er geen relatie is met de betrokkenen is het een beetje zinloos om dit te plaatsten. Als het bekenden van je zijn, of van het forum is het een ander verhaal.

Ennuh,....welkom! :Y
 
Sorry, ik ben nieuw hier en wist niet dat er alleen positieve berichten geplaatst mochten worden. (had de faq waarschijnlijk iets te vluchtig gelezen)
Bij deze mijn excuus aan Herr Flick :W
Doesnt matter! Maareh geef toe, vrolijk word je niet van zulke berichten!

of jij moet een geinfiltreerd motorrij-hater zijn die ons bang wil maken en wil laten stoppen met rijden...

gaat je niet lukken!!






:+
 
Wel een duidelijk voorbeeld van achter elkaar aanrijden bij inhalen zonder op te letten... iets dat ik ook heel veel zie bij het rijden in groepen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan