triest...

Maarten-Z750

MF veteraan
5 jan 2003
3.234
1
Delft
Vanavond rond 18.45 zat ik in mijn koekblik op de A13 richting Den Haag in de file, toen ik ter hoogte van Delft Noord een paar auto\'s zag staan... helemaal in de puin... Op zich niet zo erg... helaas lag er ook een motor tussen... de bestuurder van de motor lag 3 wagens naar voren onder een laken...

Zojuist op teletekst gelezen wat er precies is gebeurd...

De motorrijder is van achteren aangereden door een automobilist en van z\'n motor af gelanceerd naar voren, en daar boven op een van z\'n voorgangers terecht gekomen... de motor rijder was omgekomen...

Ik weet niet wie het was, en waar hij vandaan kwam, maar ik wou dit toch even hier vermelden en sterkte aan z\'n familie en vrienden toewensen. ;(
 
Ik hoop ook altijd maar dat het mij niet overkomt ... als ik te lang bij deze dingen stil sta, kan ik beter stoppen met motorrijden.
 
Klote. ;(

En met wat ik elke dag mee maak, ben ik eigenlijk best blij dat ik niet op de motor woon-werk verkeer hoef te doen. File rijden is niet alles, maar met al die sukkels wel zo veilig.
Als het fout moet aflopen, dan wel graag door me eigen schuld.
 
Het zijn van die dingen die bij het leven horen waar je eigenlijk niet mee kan leven. Maar het is nou eenmaal zo! Mochten er bekenden van deze persoon hier op
M-F zijn: gecondoleerd en heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
 
Wat een ongelooflijk triest verhaal. Als ik zoiets lees krijg ik een zeer raar gevoel. Mij is 3 maanden geleden exact hetzelfde overkomen. Alleen kan ik het nu nog na vertellen. Heb alleen nog pijn. Ik realiseer mij (na het lezen van zoiets) nu weer hoeveel geluk ik heb gehad. Sterkte voor de nabestaanden.
 
Condoleances tegenover de nabestaanden en familie uiteraard.

Eigenlijk zouden alle automobilisten een keer of wat motor moeten hebben gereden. Misschien komen ze -of in ieder geval een aantal- tot de conclusie dat je zo vreselijk kwetsbaar bent op een fiets dat ze 10x beter op gaan letten in het verkeer. In de auto heb je namelijk wel kreukelzones, airbags, gordels, ABS enzovoorts. \'t Is misschien te vanzelfsprekend dat mensen daarop vertrouwen en zich niet in kunnen leven in een situatie waarin dat niet zo is.

Dan kun je zeggen, daar kies je toch voor? Daar moet ik ze helaas gelijk in geven, maar dat wil niet zeggen dat het gemiddelde niveau van de auto-rijder zo geweldig is. Integendeel. Van meer dan 70% van de automobilisten denk ik dat het een wonder is dat ze ooit geslaagd zijn. Of, dat het vreselijk jammer is dat je na een aantal jaar geen her-examen hoeft te doen. Denk dan meer dan 50% zakt.
 
heel erg triest ja. geeft wel weer even te denken aan je kwetsbare positie die je als motorrijder inneemt .... en zeker triest dat je door een of andere domme actie even de hoek om geholpen wordt.

anyways condoleances aan de familie en bekenden !
 
Tja wat kan ik zeggen. Dit raakt me. Sterkte voor de familie en vrienden. En mocht die, voor mij onbekende omgekomen motorrijder, dit op de een of andere manier toch kunnen lezen. \"Ride free\".
 
Laatst bewerkt:
Shit ja... maar ik wil er niet bij stilstaan. Klinkt raar misschien, maar het is een risico dat je neemt als motorrijder... Als ik hier iedere keer bij stil moet staan word ik gek en wil ik geen motor meer rijden |(
Ik had ook dood kunnen zijn na afgelopen zomer... :( But that\'s life and especially when you\'re a biker 8-)
 
Afschuwlijk. Wat ik mij eigenlijk afvraag nu is wat zo\'n persoon dan als straf kan verwachten.
 
Altijd klote dit soort verhalen \ '( , het zal voor veel mensen een groot verlies betekenen.

Helaas bestaat de kans voor iedereen die aan het verkeerd deelneemt...
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan