trike regels qua motorblok

die hele lap tekst is gewoon een standaard mail die je krijgt op dat soort vragen , ik heb precies de zelfde mail op een zelfde soort verbouwingsvraag gekregen , probleem is dan vervolgens dat je dus nog niks weet, tis dus een juridisch dichtgetimmert antwoord

"de permanente eisen voor de verkeersveiligheid" wat zijn die ????? waar vind je die ??
 
die hele lap tekst is gewoon een standaard mail die je krijgt op dat soort vragen , ik heb precies de zelfde mail op een zelfde soort verbouwingsvraag gekregen , probleem is dan vervolgens dat je dus nog niks weet, tis dus een juridisch dichtgetimmert antwoord

"de permanente eisen voor de verkeersveiligheid" wat zijn die ????? waar vind je die ??
http://www.rdw.nl/NR/rdonlyres/9DE82B09-70D0-4D7F-9C21-A65F1F80FCE4/0/2_B_0822a.pdf (404 | RDW)

(let op, dit is een brochure, geen wettekst. De werkelijke wetteksten en regelingen kun je vinden op wetten.nl, en zijn boekwerken van 100en pagina's kleine tekst. Bij twijfel altijd bellen met de RDW)
 
Laatst bewerkt:
eml bestaat niet meer voorzover ik weet.

harley servicars worden sinds 73 niet meer gemaakt.

de rdw weet een hoop maar heb het idee dat ze niet weten hoe ze iets uit moeten leggen...iig zo dat een normaal mens het begrijpt.

ik zou eens informeren bij L&L choppers in opmeer.
die bouwen geveerde en ongeveerde trikeframes geschikt voor h-d blokken.
maar als jij trike wilt met bijvoorbeeld een shadowblok of een r1 blok oi maar wat te noemen dan zijn ze ook niet te beroerd om dat voor je te bouwen....deze zaak is echt top wat eigenbouw aangaat.
en zij weten ook heel geod wat wel en niet kan wettelijk en zei weten precies welke wegen te bewandelen als iedereen roept kan niet bestaat niet en mag niet.
 
Zal er vanavond wel ff langsrijden om te kijken of het er nog zit want woon in dezelfde plaats(Neede). Is al diverse malen failliet gegaan,mijn moeder heeft er vroegah ook gewerkt bij de administratie.
Dat heb ik ook ervaren.... -O-

Maar het moet gezegd worden; de gebroeders Winkelhuis hebben mij netjes geholpen!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan