trike,s groeten ? wel of niet?

Mad Donkey

MF'er
2 jul 2004
124
0
harderwijk
het zijn eigenlijk auto,s (autoblok,rijbewijs B enz) wat denken jullie ervan ?
Als er 1 mij groet, groet ik wel terug.
Maar eigenlijk is het een auto waar trekken jullie de grens??
 
Goldwings groeten? Het zijn eigenlijk auto's...

Waarom niet... gewoon doen, ze rijden op een apart geval, net als wij maar dan nog een wiel minder.
 
het zijn eigenlijk auto,s (autoblok,rijbewijs B enz) wat denken jullie ervan ?
Als er 1 mij groet, groet ik wel terug.
Maar eigenlijk is het een auto waar trekken jullie de grens??


Auto blok, rijbewijs B... :?

mijn vrouw rijd ook een trike maar dat dat heeft gewoon een 1500 cc 6 cylinder goldwing motor.

trike.jpg

trike1.jpg
 
Als ze een helm ophebben wel, als ze de gordel omhebben niet :P

De BMW C1 is een uitzondering, die heeft 2 wielen, dus als ze daar de gordel omhebben zwaai ik wel :P
 
Aspencade, had toch wel verwacht dat 1 van de vlaggetjes de Nederlandse zou zijn :+

Tja Trikes, ik niet, die zwaaien ook niet. Alle 2 wielers wel, zelfs goldwings en Politie (Politie alleen tot nu toe nog niet terug gezwaaid.... denken vast dat ik een middelvinger opsteek :+ )
 
Een trike is geen motor, maar de slechtste combinatie tussen een motor en een auto, waarschijnlijk bedacht door een sadistische monteur.
Geen A rijbewijs = geen zwaai.
 
Het is officieel een auto dus zou je eigenlijk niet moeten zwaaien maar als er een zwaait dan zwaai ik gewoon terug hoor. Een beetje sociaal wezen he.
 
Auto blok, rijbewijs B... :?

mijn vrouw rijd ook een trike maar dat dat heeft gewoon een 1500 cc 6 cylinder goldwing motor.

(Afbeelding)
(Afbeelding)

ondanks dat ik zelf op race-motoren rond rij, vind ik dit ook ontzettend mooi om te zien :}

en ja. ik zwaai naar vanalles. als er een trike zwaait, zwaai ik terug. trikes hebben ook dat 'motor-gevoel'. alleen hellen ze niet over in de bochten

Eliminator trike ??
ARG. i need my tools taken away ;)

Nitromax. jou trike is mooi omdat het gewoon een groot en lomp ding is met een 6-cylinder motorblok en het ding een echte ratbike uitstraling heeft. geweldig.

die eliminator is gewoon een eliminator met een achteras en een vaag bankstel achterop.
 
ondanks dat ik zelf op race-motoren rond rij, vind ik dit ook ontzettend mooi om te zien :}

en ja. ik zwaai naar vanalles. als er een trike zwaait, zwaai ik terug. trikes hebben ook dat 'motor-gevoel'. alleen hellen ze niet over in de bochtenARG. i need my tools taken away ;)

Nitromax. jou trike is mooi omdat het gewoon een groot en lomp ding is met een 6-cylinder motorblok en het ding een echte ratbike uitstraling heeft. geweldig.

die eliminator is gewoon een eliminator met een achteras en een vaag bankstel achterop.

I agree

Ik zwaai me de hele dag de pleuris.... ;)

Lekkere wijven in koekblikken, lekkere wijven op trikes, lekkere wijven op de stoep, lekkere wijven op de fiets, lekkere wijven op de scooter, lekkere wijven bij de bushalte....man...het is een wonder dat ik af en toe nog mijn beide handen aan t stuur heb.... :)


Maareh....waarom zou je niet mogen zwaaien naar mensen die jou gewoon groeten...OOK AL ZITTEN ZE OP EEN EZEL?????

Het gaat er toch om onder motor-rijders dat je elkaar helpt enzo.....wat lullen we nou over zwaaien.... Als er iemand met een zielige motor langs de weg staat ...dan stop je.....zwaaien is slechts een onderdeel van het complete idee mensen....

grtz,

Cyc
 
Laatst bewerkt:
O jee, dat eeuwige gegroet, wat maakt het uit?
"Waar trek je de grens": hiermee claim je bijna dat je "beter" zou zijn dan iemand anders omdat hij/zij toevallig op een ander vehicle rondrijdt?? Groet gewoon als je zin hebt en als de situatie zich er voor leent, ofwel, als je in de zomer hele rijen motorrijders ziet dan is het al gauw onbegonnen werk (behalve misschien als je je tot trikers beperkt :P ), als het 15 graden vriest en sneeuwt en je komt een andere malloot op een motor tegen dan zwaai je wellicht met beide handen (als je er nog gevoel in hebt ;) )
 
bedankt, jij bent 1 van de weinigen hier die dit soort motoren mooi vind. :}
Hier nog een hoor, ik vind het ook een supergaaf ding om te zien.
Alleen zal je inderdaad even 1 ned. vlaggetje eraan moeten hangen.

Ook die van Nitromax vind ik gaaf maar dat is denk ik meer vanwege het ruige uiterlijk en het feit dat er een superbrute motor onderligt :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan