trike

vandaag de versteviging van de veerbrug achter gemaakt. met de bout bovenop kan je hem strak zetten, en blijft de brug in hoogte verstelbaar om straks de rijhoogte te kunnen afstellen. onder kan hij niet uit de sleuf schieten omdat de boutkop daar over een verdikking heen moet worden getild.

20181103_161821.jpg
 
zo weer even geleden dat ik hier heb gepost. ik wil een VIN keuring aanvragen, nou heb ik een formulier gevonden op de RDW site.
maar ik twijfel of dit het juiste formulier is, eigenlijk alleen maar omdat hij onder het tabblad zakelijk staat.

Aanvraag vaststellen VIN | RDW

en zou ik hem zoals hij er nu bijstaat (laatste foto's) kunnen aanbieden voor die keuring, ik twijfel er b.v. aan of er een stuur inrichting op moet.
 
nou daar ben ik weer met de voortgang van dit project, het heeft 2 jaar stil gelegen vanwegen een ander groot project, wat overigens nog niet klaar is. maar om me daar niet volledig in te verliezen heb ik voor de afwisseling de trike weer van stal gehaald.
probleem was dat ik niet de middelen had om 2 grote projecten tegelijk te doen, daarom heb ik 2 maanden terug een lastafel gekocht, die wou ik sowieso al lang een hebben, (echt zo'n ding waarvan je denkt: die had ik 20 jaar geleden moeten kopen :Y).
op die lastafel staat nu de trike om verder aan te werken, zal minder snel gaan dan eerst i.v.m. 2 projecten tegelijk,.......maar er word weer aan gewerkt.
ik heb ondertussen de bevestiging v/d voorremschijf zwaarder uit gevoerd, die vond ik bij nader inzien toch te licht uitgevoerd.
de achter ophanging aan gepast, omdat de trike achter een beetje scheef stond, was een berg werk.
de 2x alluminium dozen gemaakt achter op de trike incl. bevestiging. hier komt later alle electra in.
de stuuruitslag links & rechts vergroot, en de stuur aanslagen gemaakt.
eerst een takel moeten maken om de spullen op en af de lastafel te krijgen.

1eda70e5-e375-4149-aa96-0d72a9a28700.jpg
5d55a3cb-a0b8-4966-af86-044beb1b844c.jpg
61dd0ea3-991e-4ffc-8be7-bd6f5f541bcb.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik was bang dat dit project een stille dood was gestorven. Mooi dat het weer opgepakt wordt. Mooie werkplaats trouwens
 
OCD verschijnselen ??????????
Obsessive-compulsive disorder De neiging om dingen te herhalen of te ordenen. Ik zie zoveel vakjes en bakjes op je foto's dat je een heel geordend en georganiseerd mens moet zijn. Gelukkig geef je aan dat de andere kant van je schuur een stuk minder georganiseerd is.
 
ik ben van nature niet zo geordend en georganiseerd :N maar ik hou wel van dingen opbergen, zodat ze nog makkelijk terug te vinden zijn, en dat ze een beetje schoon blijven.
iemand op dit forum zij ooit:
je bezit alleen wat je kan terug vinden
kan zo op een tegeltje, een waarheid als een koe.
omdat ik ook nogal wat met electronica doe, heb ik veel ladekastjes nodig (alle weerstanden, condensators, enz) dus die ladekastjes met die gele labels zijn daarmee gevuld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan