Trikes, een nieuwe categorie voor het forum?

DeMotorduvel

MF veteraan
16 feb 2008
4.694
335
Hey Friends,

Ik had al even gezocht maar kon er hier nog niks over vinden.
Dus daarom wilde ik het onderwerp maar eens aansnijden...

Ik heb een suggestie voor een nieuwe categorie, Trikes.
Ok, ik weet dat het op zich geen motoren zijn, en sommige van jullie hebben er zelfs ronduit een hekel aan, maarrrr....

Het beste argument is toch wel dit, er zijn mensen, en ik ken er zelf 3, die Trike zijn gaan rijden omdat ze geen motor meer kunnen doen, door bijvoorbeeld rugproblemen of een gewricht of spierziekte ofzo, of gewoon de kriebels vanwege een wat hogere leeftijd, noem maar wat.

Zelf ben ik wel voor, ik heb zelf wel gewoon mijn A, maar heb zeker geen hekel aan trikes, ik doe wel eens een gemengde toerrit en groet ze ook altijd.

Misschien een discussie waard, wat denken jullie?
 
Dit is de juiste plek voor dergelijke vragen. Discussie is dus niet dood, al is mijn mening wel duidelijk.

Een trike-topic zou nog wel kunnen, maar ik heb niet de indruk dat er zo veel behoefte aan is dat het een eigen afdeling rechtvaardigt.
 
Laatst bewerkt:
Vind het meer op motoren lijken dan op andere vervoersmiddelen. Als er genoeg animo voor is lijkt het me niet meer dan logisch dat er een subforum voor is.
 
Vind ik ook. Een Harley vercicar is bijvoorbeeld ook een motor, een motor met zijspan heeft ook 3 wielen en er kunnen ook 2 mensen op/in, waar trek je de grens...

Misschien een "grote Trike topic" beginnen? Maar waar zou dat dan moeten staan...?
Dat zegt dus wel weer iets voor een eigen sub topic :) Wat is er eigenlijk te verliezen.

Overwegingen...

t'is ook weer Vrijdag he...
:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan