Trilcoe 2009 ik was der ook weer bie

repsol

Die hard MF'er
20 jan 2005
526
1
Peize
Ook dit jaar weer naar het Trilcoe festival geweest. Ik was van plan na vorig jaar om dit jaar als deelnemer aanwezig te zijn maar dat is er niet van gekomen. Een auto had ik ook al klaar staan voor de metamorfose voor Trilcoe, maar ja ........geen tijd. Dus de auto heb ik maar weggeven aan een kennis.
Maar voor volgend jaar toch weer van plan om mee te gaan doen.......... 8-)

Dit jaar is het dus weer gebleven bij foto's maken. FF een kleine impressie:

GroteFoto-LKYYXIFR.jpg


GroteFoto-HJWDUVA3.jpg


GroteFoto-QZHZUWYI.jpg


De rest van de foto's staan op: http://www.mijnalbum.nl/Album=IOQCY6L8
 
Laatst bewerkt:
Ja volgens mij wel. Was namelijk wel een erg mooie versie van de 500. Alle foto's zijn genomen met de telefoon. De foto's van het fototoestel komen nog in Mijn Album te staan.
 
Klopt inderdaad dat dat mario is. Toevallig heb je op elke foto die je hier boven gepost hebt een forum lid staan de nummer 51 is nick89 en de onderste foto is wuppie crf. Ik deed dit jaar ook weer mee als deelnemer, het was wel een geslaagde dag anders
 
Laatst bewerkt:
Klopt inderdaad dat dat mario is. Toevallig heb je op elke foto die je hier boven gepost hebt een forum lid staan de nummer 51 is nick89 en de onderste foto is wuppie crf. Ik deed dit jaar ook weer mee als deelnemer, het was wel een geslaagde dag anders

Dat dacht ik al. Jij reed toch met nummer 4? Dan sta jij er ook een aantal x op. Kijk maar ff.
 
Nou ik herken alleen maar nr.6 van Mark, nr.23 van Mario, nr.4 van Paul en nr.51 van Nick89. De rest hoop ik dat ik die ook erop heb staan maar dat weet ik dus niet.
Hopelijk kan ik binnenkort ook weer eens naar Vledderveen toe komen op de motor. kan ik misschien ff kennismaken met de anderen.

Richard
 
Laatst bewerkt:
Nou misschien kom ik dan zaterdag wel ff kijken en neem de crosser ff mee. Zal zeker niet meevallen om weer op dat ding te stappen, want ik heb al meer dan een jaar niet meer gereden op een circuit. Zondag kan ik zowieso niet.
Deze week maar eens ff weer de motor bijlangs lopen om te kijken of alles wel goed vast zit en aanwezig is natuurlijk. Ook ff het luchtfilter maar weer eens voorzien van nieuwe olie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan