Trillend stuur CBR600 PC31

Red Dogg

Die hard MF'er
16 mei 2006
368
0
Hengelo
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, sinds ik voor en achter 2 nieuwe BT020's heb laten monteren trilt het stuur verschrikkelijk wanneer ik.....lach niet......met ongeveer 80 de motor zonder handen laat uitrijden tot ongeveer 40 km/u.

Allejezus dat was een lange zin :X

Ik heb de banden al opnieuw laten uitlijnen maar dat heeft het nog erger gemaakt....nu zeggen ze dat het komt omdat de "ophanging" van het voorwiel niet lekker zit.....maar dat gaat er bij mij niet helemaal in.

Het was goed voor ik de nieuwe banden kreeg.....

Maar een tweede zaak heeft ze weer uitgebalanceerd en zegt dat dat nu 100% goed is....

Wie kan me helpen????

Greeeetz

Kevin

ps. Als iemand hier uit de buurt ( Hengelo ov ) me kan helpen, wil ik ook wel even langskomen zodat je het zelf even kan ervaren....misschien heb ik dan wat meer duidelijkheid.
 
Kun je dat trillen met 2 vingers tegenhouden en doet ie het niet als je je klauwen wel aan het stuur houd ?
Dan is er doorgaans niet zoveel aan de hand, ligt meestal aan de voorband, had je ook maar goede banden moeten kopen ;)
 
Kun je dat trillen met 2 vingers tegenhouden en doet ie het niet als je je klauwen wel aan het stuur houd ?
Dan is er doorgaans niet zoveel aan de hand, ligt meestal aan de voorband, had je ook maar goede banden moeten kopen ;)

Nee, ik had nooit last van dat getril, en nu "slaapt" m'n hand al na 30 min. rijden...

ps: Ja, voor 500 euro waren dat idd erg slechte banden he :W :?
....maar goed, daar ligt het i.i.g. niet aan :X
 
Nee, ik had nooit last van dat getril, en nu "slaapt" m'n hand al na 30 min. rijden...

ps: Ja, voor 500 euro waren dat idd erg slechte banden he :W :?
....maar goed, daar ligt het i.i.g. niet aan :X

Als ze 500 euro hebben gekost, heb je 200 euro teveel betaald. Maar daar help heb ik je niet echt mee :X Wiellagers ok? Ketting op spanning? Alle boutjes en dergelijke goed aangedraait :P ? Onbalans in je remschijf?
 
Laatst bewerkt:
Als ze 500 euro hebben gekost, heb je 200 euro teveel betaald. Maar daar help heb ik je niet echt mee :X Wiellagers ok? Ketting op spanning? Alle boutjes en dergelijke goed aangedraait :P ? Onbalans in je remschijf?

500 was incl. onderhoudsbeurt....sorry O-)

Maar ik zal het hele rijtje met adviespunten wel langsgaan, bedankt ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan