Trilling bij 3300 RPM

HansGSX-R

MF veteraan
1 nov 2001
6.243
51
Sinds vandaag heb ik in één keer een vervelende trilling in het blok van mijn GSX-R750. Het doet zich voor rond de 3300 RPM en ik merk verder weinig van vermogensverlies of iets dergelijks.
Motor trekt verder goed en loopt zoals altijd.

Voor zover ik weet is er niets vreemds gebeurt.
Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn of waardoor het veroorzaakt wordt ?
 
3300 toeren dat is de oorzaak !!!!

een GSXR is gemaakt om te gillen })

oplossing : MEER aan det rechter handvat draaien

en als ie begint te stotteren mot je schakelen !

MarcGSXR750


LOL @ Marc.

Maar ff serieus, begon je fiets daar zo opeens mee :? :? Of was het gewoon een trilling die je nog niet eerder was opgevallen en nu ineens wel omdat je een keer zonder oordoppies reed??
 
De trilling was er ineens. Heb altijd oordoppen in, dus daar heeft het niets mee te maken.

Je merkt het als je bij een stoplicht even staat te gassen. En als je er dan op gaat letten, wordt het steeds vervelender :(
 
Sinds vandaag heb ik in één keer een vervelende trilling in het blok van mijn GSX-R750. Het doet zich voor rond de 3300 RPM en ik merk verder weinig van vermogensverlies of iets dergelijks.
Motor trekt verder goed en loopt zoals altijd.

Voor zover ik weet is er niets vreemds gebeurt.
Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn of waardoor het veroorzaakt wordt ?
controleer alle bout bevestigingen van
motorophanging, uitlaat,ect.

ik had het ooit ook bij mijn bandit alleen rond de 3000toeren. bleek later dat er een boutje van de uitlaat ophanging ontbrak. een ander boutje erin en weg was de trilling.
 
Ben vanmiddag ff langs de dealer geweest en die kon niets vinden, althans niets schokkends.

Zal strakt nog wel eens ff kijken of ik zelf iets kan vinden. Misschien is er iets losgetrild (heb deze week de ketting gesteld en de wielmoer zat nogal vast, waardoor ik hem ff moest laten schrikken).
 
Terug
Bovenaan Onderaan