Trilling voorwiel en knipperlicht

eFzETeR

Rookie
4 sep 2004
6
0
Amsterdam
Vandaag maar eens een account aangemaakt op MF
a) omdat ik op 21 juli mijn rijbewijs heb gehaald :)
b) ik vandaag mijn FZR 600 heb gekocht :]

Vandaag dus mijn motortje gekocht en ben er al wat kilometertjes mee wezen rijden. Nu viel het mij op dat mijn knipperlicht na een tijdje uitvalt/uitgaat. Ik heb dit later nog eens gecontroleerd; op het moment dat hij uitvalt/uitgaat kan ik de schakelaar nog indrukken (alsof hij nog aanstond).

En tijdens een ritje in Diemen kwam ik er ook achter dat bij het loslaten van mijn stuur bij een snelheid van +/- 60 km/u mijn stuur als een gek begint te trillen; heb dus maar meteen mijn stuur weer stevig vast gepakt.

Ik ga er sowieso a.s. dinsdag ff mee terug, weet iemand de oorzaak? :?


----
Yamaha FZR 600, 06/1996
 
Vandaag dus mijn motortje gekocht en ben er al wat kilometertjes mee wezen rijden. Nu viel het mij op dat mijn knipperlicht na een tijdje uitvalt/uitgaat. Ik heb dit later nog eens gecontroleerd; op het moment dat hij uitvalt/uitgaat kan ik de schakelaar nog indrukken (alsof hij nog aanstond).

Dat hoort waarschijnlijk, makkelijk toch.

En tijdens een ritje in Diemen kwam ik er ook achter dat bij het loslaten van mijn stuur bij een snelheid van +/- 60 km/u mijn stuur als een gek begint te trillen; heb dus maar meteen mijn stuur weer stevig vast gepakt.

Dat hoort niet, kan vanalles zijn...
 
Mooi systeem he, kan je nooit vergeten om je knippers weer uit te zetten (zoals mijn broertje altijd heeft B| ). Trillen zal je voorband wezen, kwam er achter dat mijn fazer dat ook heeft, bij 100 het stuur los en dan tot 60 kaarsrecht,tussen 60 en 40 schudden en dan daar onder weer normaal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan