trilling

joerie86

Rookie
6 jun 2009
1
0
ik heb een gtr 1000 die boven de 40 km gaat trillen als ik het stuur loslaat

dus altijd hand/handjes aan het stuur

balanceren of erger?

greetz
 
Kan van alles zijn: loodje kwijt, slag in wiel, speling op het balhoofd, binnenpoten die op zijn,
ovale band(en) etc.

Als hij een middenbok heeft kan je een aantal punten al aardig checken door iemand achterop te zetten en er gewoon voor te gaan zitten terwijl je het wiel/de wielen laat draaien.
 
is het trillen of schudden van het stuur/voorvork.
het schudden moet ook weer verdwijnen als je wat harder gaat rijden.
het schudden is geen ongewoon verschijnsel bij motorfietsen en er kan niet altijd wat aan gedaan worden.

het zou aan de banden kunnen liggen, ook kun je proberen om het balhoofd iets strakker te zetten.
mocht het dan nog niet verdwijnen, zul je je handen gewoon aan het stuur moeten houden.
 
Laatst bewerkt:
is het trillen of schudden van het stuur/voorvork.
het schudden moet ook weer verdwijnen als je wat harder gaat rijden.
het schudden is geen ongewoon verschijnsel bij motorfietsen en er kan niet altijd wat aan gedaan worden.

het zou aan de banden kunnen liggen, ook kun je proberen om het balhoofd iets strakker te zetten.
mocht het dan nog niet verdwijnen, zul je je handen gewoon aan het stuur moeten houden.
:^
Een beetje trillen is volgens mij niet erg. Ik heb het bij ongeveer 60km per uur.
De trilling voel ik niet als ik de handen aan het stuur heb.
En bij 60km per uur gaat het niet gelijk over in een enorme tankslapper, dus volgens mij valt het wel mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan