Trillingen GSXR: Waar/niet - alleen 750 of ook 600

Trilt de GSXR irritant?

  • Onzin, geen van beide

    Stemmen: 4 26,7%
  • 750 wel, 600 weet ik niet

    Stemmen: 7 46,7%
  • 600 wel, 750 weet ik niet

    Stemmen: 2 13,3%
  • 750 wel maar 600 niet

    Stemmen: 2 13,3%
  • 600 wel maar 750 niet

    Stemmen: 0 0,0%
  • Trillen allebei irritant

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    15

Kire

MF veteraan
7 aug 2003
1.281
82
Rotterdam
Ik lees hier en daar dat de 2004 GSXR750 best wel veel trilt bij het rijden - tot op het irritante af. Wie heeft hier ervaringen mee en is dat alleen zo op de 2004 750 of ook op de 2004 600?
 
Laatst bewerkt:
op de 600 heb ik gereden, nergens last van. 750 heb ik niet op gereden maar hoor/lees wel vaak deze klacht, dus er zal wel iets van waar zijn neem ik aan :?
 
Heb net in onderstaand topic er wat over gepost....

gixxer 750 2004

Heb er 1 gehuurd en spiegels en voetsteunen trillen idd als een vibrator met nieuwe Duracell batterijen erin. Maar echt zwaar irritant vond ik het niet... misschien op de lange termijn wel. En als je natuurlijk 13000 pleuro af hebt getikt, wil je wel een motor die niet trilt natuurlijk. Misschien dat er iemand is die er mee terug naar de dealer is geweest? Ben benieuwd wat die er van te zeggen heeft. Ook bij de Motorfreaks test hadden ze er last van... en er staan er redelijk wat te koop (in vergelijking met andere nieuwe 2004 supersports)
 
Absoluut geen last van hele erge trillingen. :]
Alleen bij precies 120 km/h een klein trillinkje. Rij je laten we zeggen 118 of 122 heb je nergens last van. Maar dit kleine trillinkje is echt heel klein en bij percies 120, dus niet super irritant of zo.

Prima fiets dus! :)
 
Absoluut geen last van hele erge trillingen. :]
Alleen bij precies 120 km/h een klein trillinkje. Rij je laten we zeggen 118 of 122 heb je nergens last van. Maar dit kleine trillinkje is echt heel klein en bij percies 120, dus niet super irritant of zo.

Prima fiets dus! :)

Heb je het over de 600 of de 750? Of allebei?
 
Absoluut geen last van hele erge trillingen. :]
Alleen bij precies 120 km/h een klein trillinkje. Rij je laten we zeggen 118 of 122 heb je nergens last van. Maar dit kleine trillinkje is echt heel klein en bij percies 120, dus niet super irritant of zo.

Prima fiets dus! :)

Dus of te laat aankomen, of 2x 8 euro dokken? ;)
 
Ik heb ook nergens last van hoor!! ja de spiegels trillen bij 7000tpm en tuurlijk voel je de motor als je rijd maar om nu gelijk te zeggen dat t n drama is :?
 
Ik rij zelf ook een 750 van 2004 maar het enige wat bij mij erg trilt zijn de spiegels als je harder rijdt dan 100 dan zie je dus echt niets meer achter je alles word een vlek en de voetsteunen trillen soms bij een bepaald toerental maar niet echt vervelend ofzo. :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan