tripje parijs.. wie heft zin!?!?!?!?!?!!?

TDM900

Die hard MF'er
28 dec 2003
384
0
Amsterdam
in juli, verblijfplaats is te regelen.. ben een tijdje terug geweest, was super om langs de seine te scheuren..
laat maar weten, er gaat al 1 maat mee...
(let niet op de spelling!!)

:^
Was jij niet tegen het MF symbooltje voor donateurs?
Nou lekkere oplossing is dit...

edit. Ach ik bedenk net dat het me niet boeit. Nevermind.

DJjjiieezzs...

Vind ik ook best een irritant woord. B|
:P

Parijs ja hey lekker lief en leuk. Maar ik ben ook nog drie maanden motorloos.
Duzzzz als je in de moulin rouge de wijfuh zit de checken denk dan ff aan me.

Nee, neem dan iig je beeldscherm anders gebeurt er nog niks.... |( |(
zorrie ik was onvolledig.
Ik heb zojuist de tafel waar de monitor van mijn computer op staat een klein stukje naar me toe gehaald.
Dit heb ik gedaan omdat dit tafeltje op een beetje rottige plek staat als je hem bijvoorbeeld op zn kop wilt zetten.
Vervolgens heb ik alle los liggende voorwerpen van het tafelblad gehaald en deze op ee nveilige plek opgeborgen.
Vervolgens pak ik de tafel inclusies monitor goed vast en geef deze een zwieper, zodanig dat deze 180 graden verder weer ondersteboven terecht komt. Toen even vluchtig gekeken en geconstateerd dat je idd een redelijke vorm van gelijk had.
Vervolgens even gelachen haha.
Waarna ik alles weer in de oorspronkelijke positie heb terug geplekt.

Ik hoop dat het zo duidelijk is :)
Oja, nogmaals sorry

@nne is pas nog in Parijs geweest, en heeft heel veel motoren gezien in de stad. Vooral veel scooters met heren in stropdas en computer achterop.

@nne is pas nog in Parijs geweest, en heeft heel veel motoren gezien in de stad. Vooral veel scooters met heren in stropdas en computer achterop.

:} en een vrouw moet ervoor zorgen dat alles terug op zijn pootjes terecht komt :}

Terug
Bovenaan Onderaan