Triumph 900 T400 "Steamer"

Goed idee! Leusden is niet al te ver van mijn huis. Als er genoeg animo is ben ik van de partij.


Het is een stuk rijden maar ben vrijdag toch in dieren, even zien als ik dan overnacht daar in het hotel of heen en weer gaan rijden, ondanks dat mijn tiger niet helemaal af is ben ik wel van de partij
 
Leuk mannen; dan gaan we het doen ! Misschien nog een toertje daarna; maar even kijken hoe de dag verloopt :]
 
Laatst bewerkt:
Is al gebeurt Hans; in dit geval zoon Stijn zijn opvolger die tegenwoordig de zaak runt *D
 
Leuk om elkaar (weer) even te zien en wat ervaringen uit te wisselen , en dank aan Blom motoren voor de koffie natuurlijk.

full
 
Laatst bewerkt:
Mooi plaatje.

Ik zie net de rode MR-JH-18 door Veere rijden. Iemand van hier?
 
Laatst bewerkt:
Heb de fiets gezien op plaatjes; ziet er uit alsof hij meer gereden heeft....Maar ja, de teller begint bij een ton weer op 0 _O-

Jij eens kijken Arne ? :o
 
Laatst bewerkt:
Hé hans reed jij dan soms zaterdag langs steenwijkerwold? Kwam een rode tiger met een witte helm tegen maar wist zo niet wie het was, zag de foto dus dacht dat jij het mischien was (is tussen steenwijk en oldemarkt)
 
Nee zat bij frankendael 😁 en toen zag ik opeens een tiger voorbij komen,was toch wel even verbaast😂
En tussendoor even een vraagje, me remmblokken zijn aan vervanging toe. Waar kan ik die het beste bestellen?
En hebben meerdere km teller problemen? Hij is er uit het niets mee gestopt, heb al een keer het telhuis moeten vervangen. Is het een veel voorkomend probleem?

Gr daniel
 
Teller probleem ben ik niet bekend mee.

Blokken kan je overal bestellen. Zou wel voor gesinterd gaan en niet originele organish.


Wat betreft mijn olie perikelen. Heb eergisteren mijn olie weer vervangen na -+ 6000 km en er kwam gewoon netjes 4 liter uit. Dus hij verbruikt niks meetbaars aan olie. :)
 
Ik had een probleem met mijn teller, maar dat was meer het uiterlijk. Verder werkte hij prima. Zit het probleem echt in je teller of in je kabel of de aandrijving bij het wiel?

(Overigens heb ik er een andere teller in gestoken die ik met de boormachine op exact hetzelfde aantal km heb gezet, maar dan van een Triumph Sprint uit hetzelfde jaar. De binnenkant is precies hetzelfde, maar ineens kon mijn Tiger 320 km/u! :Y _O- )
 
Terug
Bovenaan Onderaan