Triumph 900 T400 "Steamer"

die van ebay heb ik ,goede kwaliteit en opdruk blijft ook zitten
Leuk. :) Ik zit me af te vragen of het leuk zou zijn om een zwart/rood combi te maken vanwege mijn rode Tiger. Klopt de maat een beetje?

Die van Triumph lijken niet meer gemaakt te worden.
 
Aussie-tiger, die ziet er echt gaaf uit. Waar kan ik bestellen *D (Edit: zie je post ervoor)

Persoonlijk hoeft "steamer" er niet persé op te staan, maar desalniettemin een mooi ontwerp.
 
Laatst bewerkt:
Gaaf Atse :] Wij zijn al een aantal keer in Marokko geweest met de Tigers. Gaat prima met die bakken :-)

Wij gaan altijd op ons zelf, maar Ad is volgens mij een prima gids die al zeer veel ervaring heeft daar !
full
 
Hoi hoi, een nieuwe Tiger eigenaar meld zich, afgelopen maand een tiger 900 98'aangeschaft
hjBjx0R.jpg
WkD7b81.jpg
fkBfvuy.jpg


lak op de kappen is door een beun haas gespoten en ziet er helaas niet geweldig uit, dit ga ik op mijn gemak overdoen, alleen ben ik bang dat het blokje open moet omdat bij koude start komt er een rammel uit het blokje wat lijkt op het bekende probleem van de tiger, zal een filmje maken, iemand advice over waar dit "goedkoop" gemaakt kan worden of zelfs een klusser die dit zou willen doen voor een vergoeding, laat maar weten.

groetjes DWEAZEL, aka Joep
 
Welkom Joep! Mooi zadel ligt er op jouw Tiger. Hoe zit dat?

Dat matzwarte is altijd wat lastig. Vaak wordt het niet echt netjes gespoten en zelfs als dat wel zo is, dan is het vaak maar een hele dunne rand tussen stoer en net niet. Ga je het weer dezelfde kleur doen, ga je terug naar de originele Tiger kleur, of ga je een andere kleur doen?
 
Hoi,

ja dat zadel, ik ben er nog niet over uit wat ik er van vind kan wel even kijken of er een merk op terug te vinden is, maar zou m zo ruilen voor een origineel als iemand interesse heefd.

de kleur ja dat word moeilijk ga denk ik eerst eens zoeken voor een kappen set en als dit te duur word ga ik t zelf opnieuw spuiten, ziet er gelukkig niet te uit dus kan nog wel even mee zo, eerst maar eens aan het onderhoud beginnen en dan kom ik vanzelf bij de kleur, maak me alleen een beetje druk over de rammel in het blok maar er is hier kennis zat dus komt wel goed, groetjes
 
Hmmm... Afhankelijk van welk merk hij is en hoe het zit, heb ik misschien wel interesse in die ruil.

Kappen komen nog wel eens te koop, maar een echt nette set is misschien wel lastig. Internationaal is er ook wel veel te vinden voor leukere bedragen in Duitsland of Engeland. Die rammel is inderdaad minder. Dat is toch op z'n minst meer werk.
 
Hoi Dweazel, welkom in deze chaos, met misschien wel de uniekste motor van Nederland,
Ik weet niet waar je woont maar tuf voor het geluid even langs een dealer met verstand , wordt het ook minder als je het licht aandoet? En wat de kleur betreft, gewoon eerst een jaartje rijden en dan de kleur aanpakken, en ik geloof dat een zadel op MP staat.

Gr HansD
 
Laatst bewerkt:
Daarom zeg ik ook, als het een Corbin is, dan wil ik best mijn nette originele zadel ruilen hoor. ;)
 
mm, ik ga m zo eens van de motor halen en kijken wat voor een merk t is, zal gelijk ff een opnamen maken van de koude start,

ps bedankt voor het warme onthaal hier, groetjes joep
 
jawel, en hij loopt goed, alleen bij koude start, komt het rammelen alsof er iets los zit in het blok, als ie eenmaal warm is verdwijnt dit weer.

p.s het zadel is een corbin, in redelijke staat. (zijn deze zeldzaam of duur geweest ?? )

mvg joep
 
hoi, vandaag nog even rond gereden, heerlijk lui zadel en wat een heerlijke machine, en idd als de verlichting aangaat verandert het geratel in het blok, ook als de knipperlichten aan staan iemand een idee ??

groetjes joep
 
Terug
Bovenaan Onderaan