Triumph Bonneville forum

LuMbErJaCk

MF'er
13 mei 2010
53
10
Alkmaar
Bonneville berichten staat nu HIER






Hier op het Motor-Forum levert de zoekopdrackt 'Triumph Bonneville' niet echt veel, en zeker geen recente, resultaten op.
Nou ben ik sinds gisteren de trotse eigenaar van een Triumph Bonneville T120 Black, en ben daarom erg nieuwsgierig naar ervaringen van andere Bonnie rijders.

Is er misschien een forum speciaal voor Triumph Bonneville's ergens op het interweb, liefst in het Nederlands, die ik nog niet heb kunnen vinden?
 
Laatst bewerkt:
Leuk idee!
Zelf ook een Triumph rijder uit de bonneville lijn. Rij zelf de street Scrambler. Geweldig leuk ding en klinkt erg verslavend. Die van mij is uit 2020, met net 2600 km. Hoop er nog heel wat KM mee te maken.

Naar mijn weten is er verder ook geen Nederlands forum. Zelf lees ik wel eens wat op Triumprat(Engels)

plaatje bij het praatje om het wat op te vrolijken.
 

Bijlagen

  • 34C0DC07-D073-423B-A1BF-21CF3D432081.jpeg
    34C0DC07-D073-423B-A1BF-21CF3D432081.jpeg
    624,8 KB · Weergaven: 24
Ja op het MF is het nogal karig wat betreft de Bonneville threads. Op Triumph Rat Motorcycle Forums daarentegen is er erg veel, dus ik zou ook daar zoeken als je echt iets wilt weten. Of we beginnen bij deze, als Bonnie rijders, wat meer te posten met elkaar :Y

Ik rijd overigens ook een Bonneville (T100) uit 2008 EFI en ben nu bezig om hem wat geschikter te maken voor allroad.

IMG_20210220_160337__01.jpg
 
Ik zou dan een draadje beginnen in Naked bikes en niet in algemene motorpraat. Dat zoekt voor een ander ook gemakkelijker.
 
Terug
Bovenaan Onderaan