triumph Daytona 600>>goed/bagger ???

Nope,

Ik gebruik gewoon de koppeling. Heb er ondertussen 12000 KM opzitten :)

Wat betreft vermogen in vergelijk met de japanners, ik kan me voorstellen dat de daytona tekort komt op het circuit. Maar ik gebruik mijn motor 99,9% op de openbare weg. En daar komt hij helemaal niets tekort.
Triumph sportdemper komt er binnenkort aan :9~ en die moet idd voor wat meer koppel onderin zorgen. Maar dat schijnt niet zo spectaculair te zijn.
Er zit ook niet veel ruimte onder het zadel nee... Schijfremslot is geen probleem maar regenoveral gaat niet lukken.

is mij wel gelukt hoor ff proppen ;)
 
Volgens mij begin ik verliefd te worden op Triumph, hoelang ik ernaar kijk des te geiler de motors worden :9~ Vooral de Daytona en de Speed Triple met een leuk kleurtje/airbrush

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/110146/cb003851fed2f3a55a899600b8e156b2 (hajo955.jpg)​
 
Laatst bewerkt:
kijkt wat beter
full








en nice :}
 
Moet je maar eens met Google zoeken naar plaatjes van triumphs , zit heel veel moois tussen.
 
Naaaice nog een Triumph topic :+

Hier een gave Daytona in het Blauw
picserver.jpeg

de daytona zou eerst weer gewoon tt600 gaan heten zoals je op deze kunt zien. Maar omdat de tt600 wat minder goed ontvangen was is de naam alsnog veranderd.

@johnny english:
Ik heb de undertail kunnen afzeggen bij die gasten in Engeland. In frankrijk bij ermax is hij het goedkoopst inc. zwart spuiten heb gisteravond nog een prijsopgave aangevraagd... ff afwachten wat het compleet gaat kosten.
 
Ik vind het zo vet als een daytona is uitgevoerd met die engelse vlag op de voorkuip :9~
 
Blauwe is een pre-release. Daarom staat er ook nog tt600 op de kuip.

En Blauw wordt ook niet uitgebracht nee. klopt.
Alleen Geel, Rood en Zilver.
Nu nog wachten op de zwarte :)

picserver.jpeg

met vlag
 
Ik zou het niet weten op internet vond ik niet zo snel wat.
Misschien eens wat rondbellen naar triumph dealers?
 
Roke in Mijdrecht is ook triumph dealer. Misschien dat je daar gewoon een proefritje kunt maken? (of is mijdrecht te ver weg voor je?)
 
triumph dealers vinden is niet zo'n probleem (staan op de site van triumph), maar ik wil er een huren zodat ik dan 2-3 dagen kan testrijden.
 
Zou je een 2dehands motor kunnen huren die voor de verkoop is bedoeld??
 
Als je serieus wilt kopen misschien wel. Maar 2-3 dagen is misschien te lang.
Heb je genoeg ervaring?
ik ben serieus bezig om uit te zoeken welke motor ik wil kopen, maar ik heb pas mijn rijbewijs dus niet genoeg ervaring om een motor ff in een uurtje te kunnen beoordelen of ik hem fijn genoeg vind voor een paar jaartjes.
Een motor kan er nog zo mooi uitzien, maar als ik er niet een hele dag op kan rijden dan wil ik hem niet hebben.
 
Bij de Triumph dealer in Coevorden. http://www.triumphcoevorden.nl (www.triumphcoevorden.nl)

Daar kun je een Daytona met Unionflag huren :) kost geloof ik 80 euro per dag zonder KM heffing.
thanks
 
Terug
Bovenaan Onderaan