Triumph Daytona 600

- kick -

Súper mooie fiets!! succes!!


sympathie-schopje.
[afbeelding]

Bedankt voor het schoppen heren!! *D

:9~

Belastingdienst mag wel eens opschieten met uitbetalen als ik deze zo zie -O-
Mooi fietsje, ik hou dit topic de komende 2-3 maandjes ff in de peiling O-)

Belastingdienst net een belletje gedaan, en vertelde dat Drey de volgende was + bonus ;) :P.
Het gaat hier niet echt als warme broodjes, dus hoe het in de gaten ;).
 
Helaas, de R1 is inderdaad al een tijdje geleden verkocht. Misschien dat we een 94-er Fireblade aan gaan schaffen. Dus rijden is dan alsnog geen probleem. *O*
 
Helaas, de R1 is inderdaad al een tijdje geleden verkocht. Misschien dat we een 94-er Fireblade aan gaan schaffen. Dus rijden is dan alsnog geen probleem. *O*

Dat dacht ik inderdaad al... en je hebt natuurlijkw el een motor nodig om een stukkie te gaan rijden. Er vanuit gaan dat je geen zin hebt om achterop te zitten ;). Ik ga je contacten zodra ik in NL ben... hopelijk is die 94-er er dan.
 
dat is ongeveer rond de trekking van de staatsloterij? hou de 11e even vrij in je agenda alvast, dan ga ik zo even een lot halen.
 
Laatst bewerkt:
dat is ongeveer rond de trekking van de staatsloterij? hou de 11e even vrij in je agenda alvast, dan ga ik zo even een lot halen.

Dat is perfect! Ik kom op de 10e terug, kom ik em een dag later meteen langs brengen. Je vind het vast niet erg als ik de prijs dan ook weer opschroef naar 7000 eutjes? ;)
 
Staat deze Triumph nou nog steeds te koop? Het is een schande ;)

Nogmaals succes met de verkoop, en subtiele kick...
 
Staat deze Triumph nou nog steeds te koop? Het is een schande ;)

Nogmaals succes met de verkoop, en subtiele kick...

Hij staat er inderdaad wonder boven wonder nogsteeds!
Maar morgen ga em ophalen en heerlijk genieten! :]


Ps. Net een beurt gehad van ruim 300 euro... olie, remblokken voor en H4 lamp vervangen. Verder gewoon algemene check. Laat morgen nog wel even precies weten wat er vervangen/gechecked is. Maar is dus echt zo goed als nieuw!
 
Hij staat er inderdaad wonder boven wonder nogsteeds!
Maar morgen ga em ophalen en heerlijk genieten! :]


Ps. Net een beurt gehad van ruim 300 euro... olie, remblokken voor en H4 lamp vervangen. Verder gewoon algemene check. Laat morgen nog wel even precies weten wat er vervangen/gechecked is. Maar is dus echt zo goed als nieuw!
dan ook nog maar een vrijdagmiddagschop geven ;)
 
Alsie over een halfjaartje nog te koop staat wordtie van mij (of maby na de zomervakantie, ff kijken wat ik ga verdienen) :Y
 
De MF oma keek erg sip toen ik dit bericht ging plaatsen....

prijs verlaagt naar 5500.... De 20e ben ik weer weg en moet dus eigenlijk voor dan weg... zo niet gaat ie weer lekker in de stalling staan.

Ik zou zeggen... grijp je kans! De winter in NL kan je toch nauwelijks winter noemen, dus tijd zat om er lekker op te rijden!

*O* Foto's op pagina 3 *O*
 
Laatst bewerkt:
-O- -O- Nog altijd niet verkocht :? Ik snap het niet, ziet er super uit en voor het geld koop je geen vergelijkbare SS in deze staat en dit bouwjaar O-)

Kickje, hopelijk verkoop je deze strakke fiets snel!! *O*
 
-O- -O- Nog altijd niet verkocht :? Ik snap het niet, ziet er super uit en voor het geld koop je geen vergelijkbare SS in deze staat en dit bouwjaar O-)

Kickje, hopelijk verkoop je deze strakke fiets snel!! *O*

Tis inderdaad een raadsel.... Miss is het topic inmiddels te lang en moet ik een nieuwe aanmaken :? B|
 
~
full
 
heej wvj,

ik ben erg geintereseerd in de motor. ik woon zelf in Purmerend dus dat is lekker dichtbij.
misschien kunnen we een afspraak maken zodat ik haar in het echt kan ontmoeten.
mail je telefoon nummer ff naar mijn email adres als je wil.

thahomies apenstaartje hetemail punt com

M.v.g.
Jeroen
 
Laatst bewerkt:
heej wvj,

ik ben erg geintereseerd in de motor. ik woon zelf in Purmerend dus dat is lekker dichtbij.
misschien kunnen we een afspraak maken zodat ik hem in het echt kan ontmoeten.
mail je telefoon nummer ff naar mijn email adres als je wil.

thahomies@hotmail.com

M.v.g.
Jeroen

Mail verstuurd!

Ik zou je email adres even veranderen in zoiets als: thahomies apenstaart hetemail punt com. Dit ivm spam :r
 
Terug
Bovenaan Onderaan