Triumph Daytona 675 2006 Nu: 6500 euro!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Griffen

MF veteraan
18 okt 2002
2.186
0
Boxtel
Beschrijving
Triumph Daytona 675
Kilometerstand: 9.700 km
Segment: Supersport
Bouwjaar: 2006
Kleur: Grijs


Accessoires:
Datatool Alarm
Smoke ruitje
Tail tidy

Prachtige Triumph Daytona 675, werkelijk in showroom staat. De motor heeft een gecertificeerd Datatool alarm en is hierdoor goedkoper in de verzekering. Deze supersport is door zijn 3 cylinders een stuk sterker onderin dan elke andere 600 en doet bovenin de toeren niks onder voor zijn concurenten. Kortom een geweldige stuurfiets!


De vraagprijs is 6500 euro, ik wil er snel vanaf want ik heb iets anders op het oog, dus vandaar deze zeer lage prijs!



Om te bewijzen dat de motor werkelijk in showroom staat is, enkele hoog resolutie foto's, je kunt op de foto's klikken voor een uitvergroting:

daytona675200602.jpg

daytona675200605.jpg

daytona675200614.jpg

daytona675200617.jpg
 
Laatst bewerkt:
volgens mij duide hij met "aan de foto te zien" meer op de omgeving en de auto's met nld kenteken dan op het kenteken van de motor
 
Super mooie fiets! In welke omgeving woon je? Ben namelijk nog op zoek naar een startfiets en heb deze altijd al prachtig gevonden.

In ieder geval nog een kickje waard!
 
Super mooie fiets! In welke omgeving woon je? Ben namelijk nog op zoek naar een startfiets en heb deze altijd al prachtig gevonden.

In ieder geval nog een kickje waard!

Ik woon in Boxtel, dat is Tussen Den Bosch en Eindhoven
 
Ok, dat is in ieder geval niet zo ver van mij vandaan. Ik heb nog wel een ander vraagje; hoe zit het met de rijhoogte en de afstand van het zadel tot het stuur? Is mss een rare vraag maar ben namelijk niet zo groot (zeg maar klein) en heb al gemerkt dat ik hier toch af en toe wel moeite mee heb (bij bepaalde modellen). Is het vergelijkbaar met een gsxr-600?
 
Ok, dat is in ieder geval niet zo ver van mij vandaan. Ik heb nog wel een ander vraagje; hoe zit het met de rijhoogte en de afstand van het zadel tot het stuur? Is mss een rare vraag maar ben namelijk niet zo groot (zeg maar klein) en heb al gemerkt dat ik hier toch af en toe wel moeite mee heb (bij bepaalde modellen). Is het vergelijkbaar met een gsxr-600?

Het is een erg compacte Fiets, ik heb zelf ooit gereden op een GSXR600 K2 en deze is compacter dan de K2, Kortom het stuur zit dichter bij je.
 
Ok bedankt voor de info. Ik bespreek het hier straks ff en kom er op terug. Eerst ff slaap inhalen (nachten werken is ook niet alles :p). Alvast bedankt.
 
Ok bedankt voor de info. Ik bespreek het hier straks ff en kom er op terug. Eerst ff slaap inhalen (nachten werken is ook niet alles :p). Alvast bedankt.

Oke! Laat maar iets horen op mijn Emailadres, dit staat in mijn profiel.
 
Shan heeft aangegeven me woensdag iets te laten weten, alsnog toch nog even een schopje.
 
Ik word, tot mijn spijt, niet het nieuwe baasje van deze prachtfiets ;(
Desondanks nog een laatste kickje!

Succes met de verkoop Juul.
 
Laatst bewerkt:
hoi!

ik ben mij een beetje aan het orienteren naar een mooie bike. heb namelijk deze week mijn rijbewijs gehaald. Is de Daytona een goede motor om te beginnen? Erg mooie Motor btw, vooral de grijze kleur staat hem erg goed! en waar is de motor te bewonderen?
 
hoi!

ik ben mij een beetje aan het orienteren naar een mooie bike. heb namelijk deze week mijn rijbewijs gehaald. Is de Daytona een goede motor om te beginnen? Erg mooie Motor btw, vooral de grijze kleur staat hem erg goed! en waar is de motor te bewonderen?

Stephano, Het is een 3 cylinder 675cc dus als je hem niet te hoog in de toeren houdt is het een goede motor om het op te leren. Het vermogen bouwt heel gelijkmatig op omdat het een 3 cylinder is. Als je op den duur wat meer ervaring hebt kun je er dan ook nog ontzettend hard mee want boven de 8000 rpm is het echt een felle machine!

Kortom hij zal je echt niet zomaar verrassen. De motor staat in Boxtel.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan