Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Morgen kijken voor een daytona 600 uit 2003
Dus wie weet snel een nieuw Triumph-geek erbij. Iemand nog tips waar op te letten of zijn het de normale zaken? (kettingset, vloeistofje, bandje e.d)
Grrrr, wilde ik net een rondje gaan rijden. kom ik erachter dat ik me sleutel in me app in rotterdam heb laten liggen
Heb er ook maar 1 bijgekregen, omdat de ander kwijt was.
Kan je zo'n sleutel gewoon bij laten maken bij de lokale sleutel boer?
of moet dat echt bij de (triumph) dealer?
Dat zou wazig zijn, een sportmotor die niet op circuit thuis hoort. Maar goed, ik zou het niet weten.
Kan volgens mij nagemaakt worden.Grrrr, wilde ik net een rondje gaan rijden. kom ik erachter dat ik me sleutel in me app in rotterdam heb laten liggen
Heb er ook maar 1 bijgekregen, omdat de ander kwijt was.
Kan je zo'n sleutel gewoon bij laten maken bij de lokale sleutel boer?
of moet dat echt bij de (triumph) dealer?
hey allemaal..
ik heb een vraagje.. ik ben opzoek naar een pekelfiets.. ik heb besloten om niet door te rijden op mijn daytona deze winter.. ik ben vrijdag wezen kijken naas een XS 750 een hele gave triple die voor weinig geld werd aangeboden, en ben daar nog een beetje over aan het twijfelen. gave motor, maar met 250 kilo erg zwaar.. ik ben ook aan het kijken naar een 500 cc honda off-road motortje.. maar het aanbod is vrij klein.. mijn budget is een 500 - 800 euro en vroeg me af of iemand hier nog iets wist of heeft waar hij/zij vanaf wil.
mocht iemand iets hebben of weten, zou die mij dan een PB willen sturen?
vast bedankt!
Neem aan dat je niet zomaar de sleutel na kan maken, iets met startonderbreking en zo.
En dat zou je doen omdat .
Gisteren nog even een rondje gemaakt op de 675. Ging best lekker maar goed uitkijken met de bochten uitaccelereren ik gleed een aardig stukje weg.
Ja dat zou ik zelf ook niet direct weten.
Ik heb me enkel laten vertellen waarom dat kabeltje ertussen komt.
Zelf draai ik gewoon de sleutel in het contact hoor!
Was idd goed oppassen onderweg!
Heb nog wel een diversion 600 uit 1992 staan. Heb er begin dit jaar nieuwe bandjes onder gelegd. Wist toen nog niet dat ik enkele maanden later een daytona zou kopen.
supercorsa's I presume?
grip heb je nu sowieso minder maar het valt nog goed mee vind ik twas nog een dikke tien graden vandaag
Zit er niet op.... alleen met het optionele alarm
Heb nog wel een diversion 600 uit 1992 staan. Heb er begin dit jaar nieuwe bandjes onder gelegd. Wist toen nog niet dat ik enkele maanden later een daytona zou kopen.
Misschien wil ik er ook wel 1 als circuitfiets.. alleen ik had begrepen dat die blokken dat niet zo goed trekken.
Ik heb daar een paar keer iets over gehoord. Klepveren en drijfstanglager ofzo .
Daar kan ik over meepraten Bij mij is de klepveer afgebroken (origineel blok), blok overleden. Heb toen bij Roké een ander blok gekocht met de nodige racemodificaties waaronder sterkere klepveren.
Sinds 2009 zet Triumph er vanuit de fabriek al sterkere in, maar die van mij is uit 2007... en te koop *Klik*
Kan volgens mij nagemaakt worden.
Er is ook geen 'moeder' sleutel bij de 675.
Daar kan ik over meepraten Bij mij is de klepveer afgebroken (origineel blok), blok overleden. Heb toen bij Roké een ander blok gekocht met de nodige racemodificaties waaronder sterkere klepveren.
Sinds 2009 zet Triumph er vanuit de fabriek al sterkere in, maar die van mij is uit 2007... en te koop *Klik*
Jezus, dat schept wel vertrouwen in de aankoop van mijn 2008 675
Ik lees wel veel problemen met de olie koeler (iets met de druk).
Omdat het verschil te groot is tussen de kvs en olie gaat de boel krom trekken.
Triumph675 forumWaar lees je dat?
We hebben het hier wel over puur circuitgebruik he Ken ook iemand bij de ZAC die al jaren probleemloos rondrijdt met een 675 van voor 2009. Het kan dus wel... de verhalen zijn uiteenlopend.
Al jaren op een 2009 model? Dus 3 jaar maximaal dus Maaruh ik begrijp dat als je er serieus gas mee geeft dus S3 Zac of hoger je meerdere blokken in een seizoen verslijt...