Triumph Daytona 675/650/600 Deeltje 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn niet eigenwijs hoor ze ondervinden graag zelf dingen ;)Hoort daar bij Corina ook het achterlicht bij?Jullie ook een pracht beest hoor, had ook wel een grotere hond gewild maar als je eenmaal een teckel gehad heb wil je niet snel wat anders.Ben ik gekker mee als met de 675.

blijven schitterende beesten :Y
 
Moi

Ik ben ook weer present! :W

En nu we toch over onze trouwe 4 voeters hebben, Hier een foto van onze "ChiWaWa" :?

full


Gr Freddie


blijven schitterende beesten :Y
 
Laatst bewerkt:
Beste D675 bezitters. Komende van een 1000cc 2cilinder ben ik eigenlijk benieuwd of je uberhaupt een power wheelie kunt trekken met de 675?
 
Was dat maar waar zeg, we hebben met een week of 8 wel een nieuwe aanwinst al zal die nog niet zo hard lopen.

[afbeelding]

[afbeelding]
hey gefeliciteerd
leuke beestjes dat wel
maar zeker wel eigewijs
en uitdagend pffff ;)

maar donderdag word het weer eens droog en redelijk temperatuurtje
denk dat ik maar weer eens een rondje ga doen
moet echt meer gaan rijden want merk laatste keren dat het best belabberd gaat kwa tempo :$
 
Moi

Ik ben ook weer present! :W

En nu we toch over onze trouwe 4 voeters hebben, Hier een foto van onze "ChiWaWa" :?

[afbeelding]

Gr Freddie

Hij heeft zeker te lang aan de puppy brokken gezeten is een beetje ver door gegroeid voor een ChiWaWa ;)

Was dat maar waar zeg, we hebben met een week of 8 wel een nieuwe aanwinst al zal die nog niet zo hard lopen.

[afbeelding]

[afbeelding]
hey gefeliciteerd
leuke beestjes dat wel
maar zeker wel eigewijs
en uitdagend pffff ;)

maar donderdag word het weer eens droog en redelijk temperatuurtje
denk dat ik maar weer eens een rondje ga doen
moet echt meer gaan rijden want merk laatste keren dat het best belabberd gaat kwa tempo :$

Dank u,

En weer mag inderdaad wel wat beter gaan worden, heb ook al weer een week niet gereden.

Maar heb je zolang dan niet gereden, heb zelf ook wel eens dat ik er gewoon niet lekker opzit en dat het dan niet gaat zoals ik wil.
 
Laatst bewerkt:
Moi

Hij denkt soms dat die een ChiWaWa is. Wil soms ook op schoot...


Hij heeft zeker te lang aan de puppy brokken gezeten is een beetje ver door gegroeid voor een ChiWaWa ;)Dank u,

En weer mag inderdaad wel wat beter gaan worden, heb ook al weer een week niet gereden.

Maar heb je zolang dan niet gereden, heb zelf ook wel eens dat ik er gewoon niet lekker opzit en dat het dan niet gaat zoals ik wil.
 
Ja ze worden er gewoon afgehaald.
de 1 neemt dan afdek plaatje voor de gaten in het frame, de ander neemt een paar mooie boeten om de gaten op te vullen.
Gr Freddie

dankje

dus ik kan ze er gewoon afhalen en dan het grijze busje zwart verven.
 
Laatst bewerkt:
Beste D675 bezitters. Komende van een 1000cc 2cilinder ben ik eigenlijk benieuwd of je uberhaupt een power wheelie kunt trekken met de 675?

Dat lukt wel.. sowieso in 1, maar achterin de 2e versnelling wil ie ook nog wel graag
 
Laatst bewerkt:
Hij heeft zeker te lang aan de puppy brokken gezeten is een beetje ver door gegroeid voor een ChiWaWa ;)Dank u,

En weer mag inderdaad wel wat beter gaan worden, heb ook al weer een week niet gereden.

Maar heb je zolang dan niet gereden, heb zelf ook wel eens dat ik er gewoon niet lekker opzit en dat het dan niet gaat zoals ik wil.
nou tja heb vorige week ene stukkie gereden
toen ene maand geleden, en dat wa smaar voor korte duur:X
toen weer een maand geleden
dus ...
de eerste paar jaren dat ik me motorrijbewijs had, toen reed ik gemiddeld 12000 km per jaar, en dat waren geen woon werk km, puur fun
dit jaar zit ik nog niet eens op de 2000 km :$
 
ik hoop dat dat mijlen zijn die 5500 anders is het niet leuk nl, dan moet je btw en bpm afdragen(6000km is de grens voor btw vrije invoer, anders ziet de belastingdienst hem als nieuw!!!'

Als het wel km zijn is het niet goed voor de 675 markt, de prijs ligt rond het gemiddelde voor een 2007 2008 gevraagd zou moeten worden.

Zal de mijne als ik hem nu te koop zet niet voor onder de 8750 weg gaan doen en dan verkoop ik de leuke spulletjes wel los.
 
Laatst bewerkt:
Als het wel km zijn is het niet goed voor de 675 markt, de prijs ligt rond het gemiddelde voor een 2007 2008 gevraagd zou moeten worden.

Zal de mijne als ik hem nu te koop zet niet voor onder de 8750 weg gaan doen en dan verkoop ik de leuke spulletjes wel los.


hmmz valt mee.... vp 8250, plus keuring/leges en bpm ben je ook weer 1150/1200 verder dus ff ruim gezien 9400 euro, en komt dan de btw erbij (6000km verhaal) dan kan je nog ff 19% afdragen over die 8250 das ook niet leuk nl... (ong 1500.... das dan net zoveel als een dealer er voor vraagt d8 ik ong)
 
Dan word hij inderdaad wel een stukje duurder als dat hij zo lijkt
 
Vol in 2 komt ie toch echt wel los hoor...

Cool. Het was voor mij ook puur even een graadmeter om te kijken of het beestje toch nog wel een beetje fel is qua Nm's. Komende van 1000cc 2klepper is het natuurlijk altijd een stuk 'rustiger' ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan