Triumph Daytona 675/650/600 Deeltje 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net bericht gehad van motorcentrum eibergen krijg een nieuwe tank er op inverband beschadeging aan de voorzijde. Word dus weer netjes opgelost door de dealer want dat is toch de geen die er netjes achter aan gaat.
 
Net bericht gehad van motorcentrum eibergen krijg een nieuwe tank er op inverband beschadeging aan de voorzijde. Word dus weer netjes opgelost door de dealer want dat is toch de geen die er netjes achter aan gaat.


Dat is een zeer positief nieuws, netjes dat het zo op kan worden gelost!
 
Dat is een zeer positief nieuws, netjes dat het zo op kan worden gelost!

Dat vond ik ook al en ben eigenlijk wel benieuwd of een ander merk ook zo netjes is met dit soort dingen. Vaak is het toch van nee dat heb je zelf gedaan hoor dat komt niet door een foutje van de montage. Maar nee werd netjes foto's van gemaakt en een paar telefoontjes gepleegd en nu komt er dus een nieuwe tank deze kant op. Heb nog folie voor op de zijkant van de tank dus dat is het probleem niet.
 
Vol in 2 komt ie toch echt wel los hoor...

Nou dan heb jij een andere Daytona dan ik of we vatten het anders op..

Ik vind dat je het pas een powerwheelie mag noemen als hij vol los komt aan de voorkant, dat je het stuur alle kanten op kunt bewegen zonder dat er iets gebeurt..
Bij mij in de 2 doet hij hooguit een wiebel of een heeel klein hupje maar daar is het ook mee gezegt, hij heeft 113 ahw pk en 78nm koppel..

En aan mijn monsterlijke gewicht van 78kg ligt het ook niet.. :+
 
als ik zeg maar half gas doortrek tot 10 000 en dan volgas geef, dan komt ie wel los, mn Collega doet niets anders met zn street:P
 
Hebben jullie ook wel eens dat alles tegelijk komt.... :(

Spijkertje in de achterband vd Triumph
Lupo geen apk, geen zin, auto moet weg
Kom ik vanmiddag met m'n Golf 1 uit m'n werk, breekt voor de deur m'n koppelingskabel...
Denk ik, nou pak ik de Lupo wel (collega ophalen om wiel vd D675 los te halen), start m'n Lupo niet....accu dood :(

Dit gaat een dure maand worden!
Vanavond een paar uur gereden in de Lupo om de accu op te laden, hij deed het net nog.... op hoop van goede zege morgen!
 
Nu nog eens wat.

Anbergen heeft er Continental ContiMotions onder gezet.
Nu ga ik morgen voor een nwe band en volgens mijn collega maakt het niet uit wat voor merk ik er onder gooi.

Ik wil een sport/tour band. Wat raden jullie aan?
Bridgestone / Michelin / Pilot zat ik aan te denken.
 
Imo is de michelin pilot power (2ct) de perfecte sportieve tourband. Ook in de regen goede grip. Warmt snel op en gaat redelijk lang mee (mijn vorige 7000km) !
 
Nu nog eens wat.

Anbergen heeft er Continental ContiMotions onder gezet.
Nu ga ik morgen voor een nwe band en volgens mijn collega maakt het niet uit wat voor merk ik er onder gooi.

Ik wil een sport/tour band. Wat raden jullie aan?
Bridgestone / Michelin / Pilot zat ik aan te denken.

Zelf heb ik nu de michelin pilot power 2 ct erop liggen. Vorige week zijn ze erop gegaan dus kan nog niet een goed oordeel geven maar iedereen is positief over deze band dus slecht kan ie niet zijn ik zou goed rondlezen want er zit wel degelijk verschil tussen alle soorten en merken.
 
ik heb ook de pilot power, veel grip, lekker gevoel,
hiervoor had ik de pirelli dragon supercorsa pro, ( ik vond dit geen fijne band voor op de weg, en bij nat weer al helemaal niet)
 
Dunlop SportSmart

Een hele nieuwe band, bevalt super. En schijnt een levensduur te hebben die de andere echte sportbanden overtreft.
Maarja banden een eeuwige discussie ;)

P.S. Bridgestone bt016 beviel me ook super, alleen 6000km zowel voor en achter versleten.
 
BT 016 en niks anders, met warm weer wordt de buitenste compound zo zacht dat je hem in kunt drukken en zwarte vingers krijgt.. 8-)
Grip als geen ander maar de duurzaamheid is wat minder zoals Tim al zei..


Boeien, tour toch nooit :+
 
Laatst bewerkt:
BT 016 en niks anders, met warm weer wordt de buitenste compound zo zacht dat je hem in kunt drukken en zwarte vingers krijgt.. 8-)
Grip als geen ander maar de duurzaamheid is wat minder zoals Tim al zei..


Boeien, tour toch nooit :+


lol. Ik ga zo de daytona 675 van Andre ophalen. Daar zitten ook BT016's onder. Ben erg benieuwd wat het verschil is met de MPP's. Volgende week zondag worden ze tevens op het circuit getest :+
 
lol. Ik ga zo de daytona 675 van Andre ophalen. Daar zitten ook BT016's onder. Ben erg benieuwd wat het verschil is met de MPP's. Volgende week zondag worden ze tevens op het circuit getest :+


en hij heeft de daytona net opgehaald weer een nwe lid bij de club

full
 
Setje MPP hadden ze niet, wel de Michelin Pilot Road 2CT. Vanavond m'n wiel er weer op zetten.

Hoe halen jullie het toplaagje er af zonder te rijden, beetje remmenreiniger met een doekje als ik geen schuurpapier heb?
 
Setje MPP hadden ze niet, wel de Michelin Pilot Road 2CT. Vanavond m'n wiel er weer op zetten.

Hoe halen jullie het toplaagje er af zonder te rijden, beetje remmenreiniger met een doekje als ik geen schuurpapier heb?
Remmenreiniger zou ik niet doen, kan vast geen kwaad maar echt fijn voor rubber is het niet :N
Gewoon rustig rijden, niets aan de hand ;)
Road II is ook erg goed :Y
 
Hehe, wiel zit er weer op. 10 Minuutjes, hij vond de brug nauw. Dus was ff klooien.
Op hoeveel moment moet de moer van de as eigenlijk?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan