Triumph Daytona 675/650/600 deeltje 8 Ready to Rumble

Status
Niet open voor verdere reacties.
p1010807.jpg

*O*
 
Laatst bewerkt:

Haha helemaal gelukkig

p1010807.jpg


:W

Heb even een vraag met betrekking tot de Daytona 675 *O* Ben momenteel mijn R6 (2004) aan het verkopen en de 675 spreekt me erg aan. Wat ik me afvroeg is hoe het met het onderhoud van Triumph zit? Momenteel doe ik al het onderhoud zelf, WPHB erbij en gaan met die banaan. Nu is een Triumph geen jap maar zal het onderhoud zelf gedaan kunnen worden?
Alvast bedankt :)

Als je zelf handig bent kan je er gewoon aan sleutelen doen er wel meer hoor.
 
Laatst bewerkt:
:W

Heb even een vraag met betrekking tot de Daytona 675 *O* Ben momenteel mijn R6 (2004) aan het verkopen en de 675 spreekt me erg aan. Wat ik me afvroeg is hoe het met het onderhoud van Triumph zit? Momenteel doe ik al het onderhoud zelf, WPHB erbij en gaan met die banaan. Nu is een Triumph geen jap maar zal het onderhoud zelf gedaan kunnen worden?
Alvast bedankt :)

Als je nu zelf onderhoud doet van je R6 dan kun je dit ook probleemloos doen met de 675. Werkplaatshandboek is beschikbaar via link in de startpost ;). De Triumph stelt geen andere eisen aan het onderhoud dan de R6 doet. Bij moderne Triumphs hoef je gelukkig ook geen sleutels met Engelse maten meer aan te schaffen.

Onderhoudsinterval is met 10.000 km lekker ruim :Y
 
Beide bedankt voor jullie antwoord :Y
Heb al gezocht of er mankementtjes met het 2006-2008 model zijn maar kan er geen vinden :? :+
 
Moi Peter

Ik heb er niets gecoord, Ik was eigenlijk opzoek naar een paar laarzen. Maar kon er niets vinden van wat ik dacht, Jaa dat is het.
Ik heb een beetje een grote maat dus valt niet mee iets leuks te scoren buiten het merk Sidi om.
Nog iemant een sugestie met grote maten? ( 48 )

Gr Freddie

Hey freddie Ik ben ook op donderdag geweest, toen was het een stuk minder druk! Heb je nog wat mee terug genomen?
 
Ik ben ook vandaag geweest! *O* En als je een klein meisje met een spijkerbroek/rood topje hebt gezien die er te vaak opzet, heb je mij ook gezien _O- ***Super blij en te veel pics gemaakt :D! _O-

Hij staat je goed! :)

Was vrijdag op de beurs, op zoek naar een vervanging van mijn Yamaha paddock vest. Niks kunnen vinden, zelfs bij de Triumph stand niet... werd ik doorverwezen naar de website. Daar wel wat gevonden, maar niet echt mijn smaak... nee, dat doet Yamaha toch beter O-)
 
ja door de weeks heet ie victor en in het weekend heet ie victoria :+
en dna moet je het nog een beetje zeggen zoals jambers dat vroeger deed _O-

sorry kon het niet laten

maar weer een nieuw deeltje, het gaat steeds harder
hopen dat de laatste vorst nu voorbij is en we lekker kunnen :] :] :]

Waarom verklap je mijn geheimpje nu :( -O-
 
Zal ik deze in de OP toevoegen?
En hij begint al ergens op te lijken, nog wat veranderingen aan de motor gedaan of alleen het kuipwerk?

Wacht nog maar even. Ik maak wel een nieuwe Foto als de motor klaar is.
Motorisch niets aan gedaan. Tunen is vragen om ellende. Wel zijn de kat en vlinderklep uit de uitlaat.

@victoria. Zie ik daar een gelukkige meid? Hoeveel nachten slapen nog?

Vandaag ook de beurs bezocht. Wat bezielt mensen om in de drukte een kinderwagen mee te nemen?
Pff.
 
Wacht nog maar even. Ik maak wel een nieuwe Foto als de motor klaar is.
Motorisch niets aan gedaan. Tunen is vragen om ellende. Wel zijn de kat en vlinderklep uit de uitlaat.

@victoria. Zie ik daar een gelukkige meid? Hoeveel nachten slapen nog?

Vandaag ook de beurs bezocht. Wat bezielt mensen om in de drukte een kinderwagen mee te nemen?
Pff.

Oke we wachten even met de foto plaatsen, maar doelde eigenlijk niet op tunen maar meer de diversen aanpassingen zoals veren en wat je zelf al opnoemt. En zie iets achter je topkuip zitten of is dat de nieuwe steun voor de topkuip?

Maar dit soort foto's mag je ook hier posten hoor O-)

misc.php
 
Laatst bewerkt:
Wacht nog maar even. Ik maak wel een nieuwe Foto als de motor klaar is.
Motorisch niets aan gedaan. Tunen is vragen om ellende. Wel zijn de kat en vlinderklep uit de uitlaat.

@victoria. Zie ik daar een gelukkige meid? Hoeveel nachten slapen nog?

Vandaag ook de beurs bezocht. Wat bezielt mensen om in de drukte een kinderwagen mee te nemen?
Pff.

Schijnbaar zou ze er over 2-3 weken al zijn maar omdat ik een half jaar in Parijs zit ga ik wachten tot na mijn examens omdat ik anders ga kunnen focussen op de examens :+

Laatste examen zal midden mei zijn dus ik nog even geduld hebben, hoe lastig het ook zal zijn -O- *D]
 
Laatst bewerkt:
Schijnbaar zou ze er over 2-3 weken al zijn maar omdat ik een half jaar in Parijs zit ga ik wachten tot na mijn examens omdat ik anders ga kunnen focussen op de examens :+

Laatste examen zal midden mei zijn dus ik nog even geduld hebben, hoe lastig het ook zal zijn -O- *D]

Zou ik hem voor je ophalen hij kan best wel zolang hier staan hoor.
 
Pedro timmert er wel weer een krat omheen voor je!:P


@ Freddie, Kalfsbeek motoren had wel een hele lading laarzen staan dacht ik,
En ik had juist verwacht dat de hele kleine, en hele grote maat laarzen wel op de beurs waren,

De meeste spullen in de aanbieding, zijn vaak de maten die het minst verkocht worden
 
Moi

Er waren wel meer stands met laarzen, maar vooral Sidi met grote maten. Nu zijn dat best mooie laarzen hoor, maar ik wil eens wat anders, sidi viel af. En dan wordt het zoeken.

Even wat anders, Ik kwam deze advertentie tegen op Ebay. Miniatuur daytona 675 maar dan ook in Zwart en blauw ( de mooierder kleuren voor een 675 O-) )

Zie Triumph Daytona 675 Model 1:10 Scale BRAND NEW BLACK | eBay
Alleen een beetje duur met verzenden vind ik :(


@ Freddie, Kalfsbeek motoren had wel een hele lading laarzen staan dacht ik,
En ik had juist verwacht dat de hele kleine, en hele grote maat laarzen wel op de beurs waren,

De meeste spullen in de aanbieding, zijn vaak de maten die het minst verkocht worden
 
Ik was nog wezen zoeken voor een rugtas van Dainese, bijpassen bij mijn pak, maar eigenlijk niets gevonden.

Zo, nu eerst even m'n tas inpakken want moet maandag weer een maand naar Belgie voor het werk B|
 
Ik was nog wezen zoeken voor een rugtas van Dainese, bijpassen bij mijn pak, maar eigenlijk niets gevonden.

Zo, nu eerst even m'n tas inpakken want moet maandag weer een maand naar Belgie voor het werk B|
Maar een klein stukje toch vanuit Den Helder :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan