Triumph Daytona 955i

Mario

Die hard MF'er
22 aug 2001
361
0
Turnhout
Dat vind ik ook een mooie motorfiets, maar dan wel die met die mooie lichten als kattenogen. De laatste vind ik maar een aftreksel à la Japanse motorfietsen.

Wat vinden jullie ervan ? Het is toch minstens een originele fiets met z\'n 3 cilinders en fraaie frame. Ik hou ervan en naar het schijnt rijdt hij heel goed :) .
 
Ondanks dat ik absoluut geen Triumph fan ben vind ik deze er toch heel aardig uitzien (al komt het weer niet in de buurt van een GSX-R1000 of R1)

Je hebt zeker de test net gelezen op Motormaniacs Mario? ;)

Voor de liefhebber: http://www.motormaniacs.nl/nld/motortest/race_bike/triumph/daytona955i/triumph_daytona955i_tr.htm (Klik)
 
ziet er leuk uit, maar lijkt nu ook een Jap met die neus, vondt de vorige een meer eigen gezicht hebben.
 

Je hebt zeker de test net gelezen op Motormaniacs Mario? ;)


Euh neen, da\'s puur toevallig eigenlijk. Zat vandaag gewoon te overdenken wat voor motorfietsen ik graag zou hebben. Da\'s er een van, maar dan wel met het snuitje dat hij tot begin dit jaar had :) .
 
Euh neen, da\'s puur toevallig eigenlijk. Zat vandaag gewoon te overdenken wat voor motorfietsen ik graag zou hebben. Da\'s er een van, maar dan wel met het snuitje dat hij tot begin dit jaar had :) .

Is dat die met 2 ovale koplampen?

Die nieuwe kan volgens moto73 een beetje meekomen met de hedendaagse supersports (en de oude dus niet lijkt me). Boeit natuurlijk niet zoveel, maar ik zeg het toch even (mocht je nogal van prestaties houden)

edit: In de eerste post stond katteogen, zal wel even naar een plaatje zoeken.
 
Laatst bewerkt:
Is dat die met 2 ovale koplampen?

Die nieuwe kan volgens moto73 een beetje meekomen met de hedendaagse supersports (en de oude dus niet lijkt me). Boeit natuurlijk niet zoveel, maar ik zeg het toch even (mocht je nogal van prestaties houden)

edit: In de eerste post stond katteogen, zal wel even naar een plaatje zoeken.
als je als piloot alles uit die triumph kan halen ben je een hele knappe... anders koop je gewoon een r1 om je gebrek aan rijkunsten te camoufleren... })
 
Op zondag 16 december 2001 23:00 schreef GuZ het volgende:als je als piloot alles uit die triumph kan halen ben je een hele knappe... camoufleren... })

Had ik ook in de oorspronkelijke post gezet, iets van; beperkende factor is toch bijna altijd de rijder (al kan ik dat niet echt zeggen omdat ik nog geen echte motorrijder ben, maar ik hoor dat vaak)
 
Vind die Triumph wel een gaaf stukje techniek. Is weer eens wat anders dan een R1/6, GSX-R enz enz... Heb je tenminste een motor, waarvan je er niet 10 per uur tegenkomt
 
daytona.jpg


00105680.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan