Triumph Daytona en Street Triple Meeting

dat is gelijk wel een tering end weg zeg.. is het niet verstandig om iets centraler af te sluiten? anders moet je na de hele rit met een beetje pech nog de halve route terug rijden!

Opzicht zit je vanaf hier met een kwartier op de snelweg dus dat moet goed te doen zijn.

En zal jullie dan als dat gewenst word richting de Mac terug brengen.
 
Laatst bewerkt:
Opzicht zit je vanaf hier met een kwartier op de snelweg dus dat moet goed te doen zijn.

En zal jullie dan als dat gewenst word richting de Mac terug brengen.

Eindigt je route dan niet waar die begonnen is... bij de Mac? voor zover ik weet kan je daar ook te happen krijgen... ;)
 
Eindigt je route dan niet waar die begonnen is... bij de Mac? voor zover ik weet kan je daar ook te happen krijgen... ;)

Kan maakt me weinig uit, als jullie dat willen vind ik het prima. Zullen we straks wel even overleggen.
 
Goede morgen allemaal, hoe is het weer bij jullie, hier spettert het een beetje maar als het richting het oosten wel droog is kom ik gewoon:]
Tot straks en een goede reis allemaal.
 
Ga er maar van uit dat ik niet kom. Mocht ik het toch nog redden dan zie je me wel verschijnen.
Anders goede rit allemaal...

Greetz
 
KNMI:
zondag 20 en maandag 21 juni 2010.
Vandaag is er vrij veel bewolking en vooral in het westen en zuiden zijn er enkele buien. Ze nemen zowel in aantal als intensiteit steeds verder af. Het wordt wederom een vrij koele dag met middagtemperaturen van 13 aan de kust tot lokaal 17 graden in het oosten en zuidoosten als de zon er even bij komt. De noordwesten wind is boven land overwegend matig, kracht 4, aan zee en op het IJsselmeer vrij krachtig, kracht 5, aan de westkust eerst nog af en toe krachtig 6.

Nooit gedacht dat ik nog eens blij zou zijn met het oosten :)
 
Laatst bewerkt:
Zo stap zo maar even op de motor richting de Mac allemaal tot straks
 
Helaas heb ik het niet gered, wordt net wakker na een lange dag doorhalen vanwege de wk wedstrijd. In ieder geval veel plezier vandag.
 
Zo ben zelf vanmorgen dus om 10:00 uur weg gereden 675 wou eerst slecht starten was denk ik boos dat ik hem de hele week stil had laten staan. Sawk is hier bij mij thuis aangesloten om zo samen richting de Mac DTC te gaan. Eerst nog even de tank vol gedaan om zo ook aan te kunnen komen.
Toen we aangereden kwamen stonden de eerst twee al klaar, maar reden ook gelijk weer weg om even de tank vol te doen.

Bij terug komst natuurlijk even voorgesteld en even gezellig staan babbelen en natuurlijk even elkaars motor staan bekijken.
Omdat we erg vroeg waren eerst maar even een bakje koffie gedronken en sommige hadden ook al zin in wat lekkers.
Onder tussen kwamen er al wat meer binnen gedruppeld en ook allemaal droog over gekomen. En ja dan komt natuurlijk het grote moment daar het hele rijtje met 675 en street die buiten staan even bekijken.

Wat een mooi gezicht is het ook al die 3 cilinders bij elkaar, en verschil van motor ieder naar eigen smaak gemaakt. Maar denk dat iedereen nog steeds wat te wensen heeft aan zijn motor.

Rond de klok van 11:45 zijn we dan allemaal de helm maar even opgaan doen om zo eerst iedereen maar even te voorzien van een volle tank.

Ja en eenmaal vol moet dat spul toch ook weer verbrand worden, eerst maar even rustig de motoren weer opwarmen om zo vervolgens een leuk stukje te gaan sturen.
Naar een km of 100 dacht ik toch maar even om te gaan stoppen om te horen of er al wat zijn die al wat te eten wilden hebben. En wat bleek natuurlijk hadden er een paar trek gekregen. Dus eerst maar door gereden naar een leuk tentje waar de pinda's nog door de hele toko heen lagen verspreid.

Dus daar eerst maar even wat gegeten en wat gedronkn en wat sterke verhalen uit gewisseld ;) en voor sommige onder ons ook even het nicotine gehalte aangevuld.

Naar dat we de buik allemaal vol hadden maar weer verder gegaan om het laatste stuk van de route te rijden. Deze iets wat ingekort omdat het niet al te warm was en er ook voor de meeste een behoorlijk stuk naar huis gestuurd moest worden. En echt petje af voor de mensen die eerst een kleine 2 uur moeten sturen om aan de deze kant van het land even elkaar te zien en te spreken en een heerlijk rondje te mogen rijden.

Al met al vond ik het een zeer geslaagde dag.
Jongens bedankt allemaal

DSC_0021.JPG


DSC_0022.JPG


DSC_0023.JPG


http://picasaweb.google.nl/davysleijster/MeetingDaytona6752010?feat=directlink
 
Laatst bewerkt:
Zo ik ben ook weer thuis :) Wel een beetje pijn aan me kont nu :P Nou het was echt een geslaagde dag. Zeker voor herhaling vatbaar. Had iets warmer mogen zijn, maar dat mocht de pret niet drukken. Leuke route, goed tempo, lekker eten...wat wil je nog meer.
Pedro bedankt voor het uitzetten en voorrijden van de route.. :y
En zitten erg leuke foto's tussen..
 
@ iedereen die vandaag mee is wezen :] allemaal bedankt voor de leuke dag/rit
En pedro bedankt voor het uitstippelen van de route, allemaal top foto's gemaakt!

En wie weet zien we ons nog een keer :Y ;)
 
Zo ik ben ook thuis, laatste stuk vanaf Hilversum alleen maar file gereden en heb geen kont meer over! Vond het een geslaagde dag met mooie machines, gezellige mensen mooie route en lekker eten:Y. Pedro, bedankt voor de organisatie en een volgende keer ben ik er weer bij.

Gr, Aeri
 
Davy bedankt voor het uitstippelen van de route, deze was heel leuk!
En de rest ook bedankt voor de gezelligheid!

De volgende keer wat warmer en dan is het helemaal top.
Op naar de volgende meeting ;)
 
Ik heb ongeveer 2 minuten voor jouw post nog gekeken of er iemand mee wilde vanaf Zwolle of Apeldoorn. Had graag vanaf Zwolle met jou gereden. Was wel een erg lang stuk in m'n uppie ;)

ja jammer he komt de volgende keer goed hoop dat wij gauw een herhaling kunnen doen want dan wil ik ook graag mee
 
Terug
Bovenaan Onderaan