Triumph Daytona T595

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog altijd geen geld,maar als je je geroepen voelt en wat geld aan een goed doel wil schenken :Y ,en anders blijf ik bij mijn daytona :),in april zal ik waarschijnlijk de eerste circuitdag rijden in mettet met de britse dame,hmmm of zou het eerder een britse hooligan zijn?
Nee, niet echt een hooligan. Daytona is nooit bedoeld om mee te gaan racen. Maar dat wil niet zeggen dat ze met wat aanpassingen niet mee kan 8-) .
Voorlopig nog niks geboekt, eerst even ziekenhuisbezoekje afwachten. Wat natuurlijk weer een goede reden is om alles op te sparen voor later in 2012. Zie dat Spa weer wat leuke data heeft.
 
Hee guys, even een typisch winters puntje (sinds héél lekker touren er met de temperaturen van de komende tijd niet bij is): wheelies!

Eigenlijk heb ik niet echt een idee, heb het in een goede bui wel eens geprobeerd: gewoon gas vol open. Maar behalve dat ik dan als een gek vooruitvlieg blijft het voorwiel keurig aan de grond. Had verwacht dat dat met de berg PK's onder de kont toch anders zou zijn.

Heb wel gelezen over slipping clutch enzo, maar eigenlijk snap ik er niet veel van.
Ben benieuwd of iemand hier iets zinnigs over kan zeggen!
 
Hee guys, even een typisch winters puntje (sinds héél lekker touren er met de temperaturen van de komende tijd niet bij is): wheelies!

Eigenlijk heb ik niet echt een idee, heb het in een goede bui wel eens geprobeerd: gewoon gas vol open. Maar behalve dat ik dan als een gek vooruitvlieg blijft het voorwiel keurig aan de grond. Had verwacht dat dat met de berg PK's onder de kont toch anders zou zijn.

Heb wel gelezen over slipping clutch enzo, maar eigenlijk snap ik er niet veel van.
Ben benieuwd of iemand hier iets zinnigs over kan zeggen!
zo iets

Motorrijden is moeilijk

:+ _O-
 
moet nog zijn achterlicht en plakhouder verwijderen,zal niet lukken zonder zaag vrees ik :N
Bij mij zit achterlicht er nog in O-) .
Afdekkap en kont heb ik 1 geheel gemaakt met speciale 2 componenten kunstoflijm, geplamuurd, geschuurd en gespoten. Heb er twee van. Met koplampgat hetzelfde.
Buitenste rand van lamp eraf geslepen (was toch een li rijder), erin gelijmd en de rest hetzelfde.
Als je nog interesse hebt in een regenachterwiel of tandwielen...
 
Hee guys, even een typisch winters puntje (sinds héél lekker touren er met de temperaturen van de komende tijd niet bij is): wheelies!

Eigenlijk heb ik niet echt een idee, heb het in een goede bui wel eens geprobeerd: gewoon gas vol open. Maar behalve dat ik dan als een gek vooruitvlieg blijft het voorwiel keurig aan de grond. Had verwacht dat dat met de berg PK's onder de kont toch anders zou zijn.

Heb wel gelezen over slipping clutch enzo, maar eigenlijk snap ik er niet veel van.
Ben benieuwd of iemand hier iets zinnigs over kan zeggen!

Vriendin achterop zetten en een drempeltje als hulp gebruiken. GAAAASSSS!!!!


:+
 
Daytona kan wheelien op de clutch.. Is alleen niet echt goed voor de motor... Zeker als ie al wat jaartjes oud is. Het krijgt allemaal flink te verduren zeker als je de zaak nog niet goed onder de knie hebt.

Ik heb het nog niet geprobeerd.. Maar ja..
 
Bij mij zit achterlicht er nog in O-) .
Afdekkap en kont heb ik 1 geheel gemaakt met speciale 2 componenten kunstoflijm, geplamuurd, geschuurd en gespoten. Heb er twee van. Met koplampgat hetzelfde.
Buitenste rand van lamp eraf geslepen (was toch een li rijder), erin gelijmd en de rest hetzelfde.
Als je nog interesse hebt in een regenachterwiel of tandwielen...

Achterlicht ga ik ook zo laten,juist de plakhouder er afzagen
Nope voorlopig niets nodig,toch bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan