Triumph Daytona T595

Status
Niet open voor verdere reacties.
4 jul 2004
132
0
Middelburg
In een eerder topic over deze motor heb ik aankooptips kunnen vinden maar ik ben eigenlijk benieuwd naar de ervaringen die de MF-ers hebben met deze in mijn ogen schitterende motor. Ik overweeg dan ook er een aan te schaffen. Meningen gebasseerd op enige vorm van ervaring zijn ook van harte welkom. :}
 
had er bijna (...) 1 gekocht aangezien ik 'iets anders' zocht dan een 4-pitter, ben nu op een TLS beland, maar heb daarvoor wel een tijd staan kwijlen bij een goudgeel exemplaar met hoge carbon-pijp :9~ (als-ie nu ook nog zo lekker stuurt als dat-ie eruitziet....)
 
Hoi over de t595 kan ik maar een paar dingen zeggen.
1. Mooi gestyled (vooral in strontium lighting yellow)
2. lekker stabiel (wel wat zwaarder dan de jappen)
3. Waanzinnig geluid (vooral met een sportpijp)
4. Lekker compromis tussen koppel en PKs(maar wederom geen jap!)
5. Stijlvol eigenwijs zullen we maar zeggen!!! :]



P.S. Ik ben natuurlijk wel wat bevooroordeeld, zie foto!!!

full


 
Heel simpel een upd voorvork heeft maar 1 functie, een lager onafgeveerd gewicht.
En dat heeft eigenlijk alleen zin op licht en flitsend sturende machines en dat is de t595 niet :)

Duidelijk :)
Staat zozelfde t595 bij m'n dealer en moet altijd ff kijken naar die gigantisch dikke voorpoten :}
 
Staat die triumph op de foto niet te koop op Marktplaats? Weet iemand of ze veel duurder zijn in onderhoud dan de Jappen? Ik hoorde dat er met het model 1997 wat kinderziektes waren en ben dan ook van plan een 98er aan te schaffen. :]
 
Laatst bewerkt:
Als je staat te kwijlen bij een t595 dan ga je toch heel snel een proefrit maken.
Ik rij zelf op een sprint 900. Het is mijn eerste motor, maar ik wist al dat ik een triumph wilde, en nog steeds wil. :9
Bij motoport Hypolytushoef staat een rode t595 uit '99 voor 8500 eurootjes te koop.
Hij is rood en heeft een hoge carbon pijp.

Ga met een triumph rijden en je wilt niets anders meer :}
 
Het gaat er toch echt wel een worden, het wordt alleen wel mn eerste motor dus ik moet wel voorzichtig zijn denk ik! Ik heb al een mooie gezien, maar ik zeg lekker niet waar }) Als ik em heb plaats ik een foto! :9~
 
Het is een rode maar wegens een tegenvallertje gister moet ik nog ff wachten, ik denk dat het september wordt dus ik hoop dat ie er dan nog staat! ;(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan