Triumph Retro Jacket

MT-motorfan

MF'er
25 sep 2006
99
0
Splinternieuw Triumph Retro Jacket (leer:1.2 mm cowhide) maat 54.

Gekocht in Dec. 2007 en slechts 1 keer gedragen tijdens een korte rit bij droog weer, ziet er dan ook geheel nieuw uit.

Nieuwprijs was 399 euro, nu te koop voor 299 euro incl. verzendkosten in NL.

afgeprijst naar 199 euro
 
Laatst bewerkt:
http://www.triumph.co.uk/holland/clothingAccessoriesPopup.aspx?GID=1

Retro Jacket
 
Ik heb dit Triumph Retro jack helaas in de verkeerde maat gekocht en daarom biedt ik hem nu met dik 100 euro korting aan.
 
Laatst bewerkt:
Duidelijk, ik dacht dat deze ook van je zwager was. Ik begreep nl. niet waarom de jas alweer verkocht werd.
 
bla bla

Ik heb dit Triumph Retro jack helaas in de verkeerde maat gekocht en daarom biedt ik hem nu met dik 100 euro korting aan.

pas je eerst iets niet, voordat je 't koopt.. :? of ben je gewoon gegroeid in de december maand ? :P

mooi jackie btw.. alleen die gozer die 'm showt kijkt wel zuur zeg..
 
Laatst bewerkt:
Ja wel gepast en vond hemzelf toen al wat strak als ik mijn armen naar voren uitstrekde. Volgens de verkoopster moest dat ook en was de maat juist. Vriendin vond hem ook prachtig, ik had het bloedheet in die zaak van al dat gepas (niet mijn ding) en dus ik heb verder niet gezeurd.
Mijn lichaamsbouw is overigens normaal, 1.76 m. en een gewicht van 80 kg. maar omdat ik train met gewichten is mijn boven lichaam nogal stevig ontwikkelt, vandaar waarschijnlijk.
Kortom lang verhaal kort maken; m'n oude jasje zit lekkerder, is maatje groter, en het nieuwe Triumph jack zoekt een nieuw baasje.
 
motorjack001ar2.jpg
~[/img]
 
Waar woon je ergens in de buurt Motorfan? Op zich heb ik wel interesse, maar ook ik koop nooit iets wat ik niet heb gepast...
 
In de omgeving van St. Annaparochie, Friesland. Aanstaande zondag in Amsterdam bij de RAI.

Als je niet kunt langskomen wil ik het jack ook opsturen na betaling, als het dan niet past kun je het in goede staat op jouw kosten direct terugsturen en stort ik vervolgens het geld terug op jouw rekening.
 
Wie serieus geinteresseerd is kan 250 euro storten op ABNAmro: 47.76.83.975 t.n.v. Focusline, onder vermelding van: Triumph jack, naam en volledig adres.
Ik verstuur de jas direct na ontvangst naar het adres en als je om wat voor reden niet tevreden bent en de jas binnen paar dagen onbeschadigd retourneert ontvang je de 250 euro ook terug. Langskomen en even passen mag natuurlijk ook.
 
Meneer the Flow heeft het jack gepast MAAR het was hem nog een maatje te groot, jasje is dus weer terug gekomen en is wederom te koop.

Voor een Triumph rijder of, laten we zeggen liefhebber van Triumph motoren, met maatje 54 in de schouder/rugpartij is dit voor het komend motorseizoen 'n werkelijk prachtig en ongebruikt motorjack met een fikse korting op de normale winkel prijs.
 
Dit mooie jack hangt nog in de kast!

afgeprijst naar 199,- euro

email: blackbike@live.nl
 
Terug
Bovenaan Onderaan